INCLÚE-T

DATAS MOI, MOI IMPORTANTES

Rematando marzo e comezando abril celebramos dúas datas moi especiais coas que tentamos de visibilizar e concienciar da importancia da diversidade, do poder enriquecedor de contat con compañeiras e compañeiros con diferenczas especiais que nos axudan a mellorar no noso día a día. Todas e todos somos diferentes pero elas e eles son super marabillosos e así compartimos xuntos o camiño da INCLUSIÓN.

DÍA INTERNACIONAL DA DIVERSIDADE FUNCIONAL

O NOSO TRABALLO NAS AULAS, PARA DAR VISIBILIDADE A DIVERSIDADE DE NENOS E NENAS QUE FORMAN PARTE DA NOSA COMUNIDADE E DA SOCIEDADE ACTUAL, CENTROUSE EN POÑER EN VALOR DIFERENTES DISFUNCIONALIDADES E SINGULARIDADES INVESTIGANDO EN CADA AULA UNHA DIFERENTE DANDOA A COÑECER AOS DEMAÍS A TRAVÉS DUN MURAL A MODO DE PUZZLE, XA QUE TODAS E TODOS ENCAIZAMOS.

DÍA MUNDIAL DA SÍNDROME DE DOWN

O 21 de marzo conmemoramos o Día Mundial da Síndrome de Down baixo o lema NON SOMOS UN ESTEREOTIPO, SOMOS MOITO MÁIS. Todas e todos somos diferentes porén somos iguais porque temos os mesmos dereitos. Co signo máis quixemos simbolizar que as persoas con síndrome de Down son moito máis que un estereotipo e que teñen moito que aportar á sociedade.

3 DE DECEMBRO-DÍA INTERNACIONAL DAS PERSOAS CON DISCAPACIDADE

Esta semana estivemos a traballar na escola e dentro do proxecto Inclué-t  o lema "Somos iguáis,somos diferentes".

SUPERARTE

Participamos en SUPERARTE proxecto do Concello, na edición deste ano en colaboración coa Federación Galega de Enfermidades Raras e Crónicas, dedicada a sensibilización e concienciación das enfermidades raras.Tivemos unha sesión de contacontos, a historia de Feferico un trevo diferente, ben interesante e sinxela para o noso alumnado.

INCLÚE-T(CPInclúe)

Un ano máis continuamos traballando cos Contratos-Programa Inclúe na súa sección Inclúe-t. No seguinte enlace poderás ver tódalas actividades que imos realizando.

INCLÚE-T

DÍA DA DISCAPACIDADE, 3 de decembro

Traballamos cada día na  concienciación da  inclusión das nenas e dos nenos, das persoas con algún tipo de discapacidade na sociedade. Pero vimos de recordalo con Entidades sociais de toda Galicia unidas para celebrar o Día Internacional das Persoas con Discapacidade   baixo o titulo BAIXO O MESMO PARAUGAS

Durante as últimas semanas, en todas as aulas, vimos de realizar múltiples actividades de concienciación a través de propostas e contos.

POR CATRO ESQUINITAS DE NADA na mesa de luz.

Contacontos "LA CARRERA" con Charo Pita en colaboración co Concello de Viveiro dentro do Programa SuperArte.

Xogos e actividades de concienciación