IGUÁLA-T

EN IGUALDADE VIVIMOS MELLOR

Dentro do noso proxecto IGUALA-T deste curso puxemos en marcha recunchos de xogo en igualdade en cada unha das aulas. Alguns exemplos:

peiteado, cociña, tarefas da casa,...

IGUAIS NA MAXIA

A coeducación traballase tódolos días do curso, entre esas actividades podemos destacar as do 8M. Neste ano convidamos a toda a comunidade educativa a un espéctaculo de maxia en igualdade, onde unha maga e un mago ademáis de trucos e sombras chimesas que gustaron moito ao noso alumnado tamén crearon mensaxes e historias para os adultos sobre a importancia de vivir en igualdade sin diferencias por razóns de xénero.

PALABRA MÁXICA, COEDUCACIÓN

"O 25 N non é unha celebración é unha data a borrar do noso calendario e imaxinario" dito dende a Asesoría de bibliotecas escolares, por iso nós promovemos, durante todo o curso, unha palabra máxica  COEDUCACIÓN. Isa é a mellor prevención.