ADMISIÓN - MATRICULA CURSO 2020 / 2021

PRAZOS

Do 1 ao 15 de febreiro reserva de praza o centro o que estamos adscritos (CEP LOIS TOBIO)

do 1 ao 20 de marzo admisión de alumnos/as de novo ingreso. Prazo de presentación na secretaría do centro, do 2 ao 23 de marzo. O impreso podese descargar en www.edu.xunta.es/servizos/admisión alumnado ou ben recollelo no centro.

Do 20 ao 30 de xuño formalización de matricula das/dos nenas/os admitidos.

Os nenos/as que xa estan no centro non necesitan  facer reserva, unicamente si queren cambiar de centro terán que comunicalo, e facer a admisión no novo centro no prazo establecido.

DOCUMENTACIÓN PARA A ADMISIÓN

- Solicitude de admisión cuberta e asinada polos dous proxenitores.

- Fotocopia do DNI ou da folla do libro de familia dos pais e da/o nena/o

- Certificado de empadronamiento do anoen curso

NÚMERO DE PLAZAS OFERTADAS PARA O CURSO 2020/ 2021

O número de plazas vacantes para o vindeiro curso neste centro son:

4º de Educación Infantil …………............. 50 ( 44+6 )

5º de Educación Infantil …………………….. 14

6º de Educación Infantil ……………………..  6

ELECCIÓNS O CONSELLO ESCOLAR

Según a Resolución 16 de setembro de 2016, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostídos con fondos públicos.(DOG 4 de outubro de 2016)

No noso centro procederase a renovación de un pai/nai, un representante da ANPA, un representante de administración e servizos e dous profesores.