DÍA DO LIBRO.

Estas son as actividades que fixemos co gallo do DÍA DO LIBRO.

A xoaniña Rosalía agasallará a tódolos nenos e nenas do Cra cun libro.

Ademais dentro no soso proxecto do cine e en coordinación co EDLG realizamos diversas actividades como:

PASEOS LITERARIOS DA FAMA: compostos por unha selección de contos que colocamos nos exteriores das escolas para que tanto o alumnado dentro do horario como as familias fóra do horario lectivo poidan descargar o código QR e acceder o contido visual dos contos. Esta resultou ser unha actividade motivante e atractiva tanto para o alumnado como para as familias- Deixamos un resumo en fotos.

paseos literarios da fama escolas de Vanesa Carballo Leal

COÑECEMOS A MARY POPPINS: traballamos sobre un musical de Mary Poppins e fixemos unhas maletas con material de refugallo decoradas cunha frase que traducimos ao galego e nas que levaron o libro de agasallo.

Diseño de Vanesa Carballo Leal

Na escola de San Paio fixemos un MUSICAL sobre o vídeo de Mary Poppins que grabamos na biblioteca. Foi super divertido!

Tivemos apadriñamentos lectores e tamen lecturas coas familias baixo lema AS FAMILIAS CONTAN.

As familias contan de Vanesa Carballo Leal

contos paseos literarios da fama.pdf5.01 MB