Novembro 2018

XABIER P. DOCAMPO

Durante o mes de novembro estivemos traballando arredor da figura de Xabier P. DoCampo, polo seu recente falecemento.

Estes son algúns dos traballos que fixeron:

Historia dunha pinga de auga

De cores e de amores

Nube de neve

O home que inventou unha maneira de andar

SACAPENAS

Na semana do 26 ao29 de novembro, Raquel contoulles o conto do Sacapenas aos alumnos de infantil.

ARTUR E CLEMENTINA

Na escola de San Paio traballaron co conto de Artur e Clementina no Día Internacional contra a violencia de xénero.

25 DE NOVEMBRO, DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Esta é a nosa pequena aportación para conmemorar o 25 DE NOVEMBRO

O MONSTRUO DE CORES

Esta semana (do 19 ao 23) tocou o conto do MONSTRUO DE CORES. Mirade que ben o pasaron

BRANCANEVES

Na semana do 12 ao 16 de novembro, Raquel vestiuse de Brancaneves e .....

ELMER

Durante este curso escolar, a mestra Raquel, vai contar un conto cada semana aos alumn@s de infantil das tres escolas.

Esta semana (do 5 ao 9 de novembro) tocoulles ELMER

El esqueleto coqueto

Na escola de San Paio, entre os contos que traballaron durante o Samaín, o que máis lles gustou foi o do "ESQUELETO COQUETO". Non o coñecían e gustoulles porque lles axudou a recordar partes do corpo que xa sabían. Tamén traballaron as emocións vivenciando os sentimentos do esqueleto (alegría, tristura, enfado, sorpresa,...).