Xornada de portas abertas

Xornada de portas abertas para dar a benvida ós nenos e nenas que comezan a súa etapa escolar no curso 2018/19 e ás súas familias. Os actos empezaron cunha recepción na pista cuberta para, deseguido, ter unha reunión na biblioteca co profesorado de Ed. Infantil, a orientadora e o equipo directivo. Despois de visitar as instalacións do centro e de degustar uns pinchos no comedor, os novos alumnos e alumnas gozaron correndo polo patio, nun día no que por fin a climatoloxía acompañou.

GP Internacional de Marcha Los Cantones (A Coruña)

Felipe Barata

Moi boa actuación dos nosos atletas no G.P Internacional de Marcha Los Cantones de A Coruña, que como xa é tradicional, acudimos dende fai anos e onde nesta ocasión tivemos un total de 3 podiums e unha actuación global moi meritoria.

Así, na categoría sub 18, Vanesa Blanco ratificou o seu gran estado de forma e volvía a subir ó máis alto do podium neste evento, como xa fixera na categoría infantil. Nesta mesma categoría, Eva Freire lograba o terceiro posto. O outro podium da xornada era a cargo de Nerea Lage na categoría sub 16, onde finalizaba no segundo posto.

Juan Zas conquistaba a cuarta posición na categoría sub 16, mentres que Ramón Loureiro e Mara Montes eran quinto e sexta respectivamente na súa categoría sub 12. Lucas Castiñeira era sexto tamén na categoría sub 12. Xoel Castiñeira lograba a sétima posición na categoría sub 14, a mesma que Uxía Platero na categoría sub 10, mentres que Mario Campo e Oihane Gómez eran octavos nas categorías sub 14 e sub 10 respectivamente. Por último, Noa Mouriz acadaba a undécima posición na categoría sub 10.

XVIII Carreira Popular Ferreira de Pantón

Felipe Barata

O pasado sábado 26 de maio tivo lugar a Carreira Popular de Ferreira de Pantón, onde acudiron varios dos nosos atletas máis xoves e onde se lograban un total de 5 podiums. Así, Mateo Villar lograba a vitoria na categoría A, mentrs que a súa compañeira, Oihane Gómez, facía o propio na mesma categoría, subindo tamén ó máis alto do podium.Na mesma categoría Rebeca Vázquez tamén se facía co segundo chanzo, entrando polo tanto en segunda posición, e na categoría B, Rebeca Arias tamén entraba na segunda posición.

Tamén tomaron parte nesta carreira Héctor Trabado, Borja Arias, Martín Iglesias e Samuel Villar, que tiveron unha boa actuación todos eles.

Saída de 4º de Primaria a Monforte

Mónica García

O 23 de Maio @s alumn@s de 4º de Primaria realizamos unha saída a Monforte de Lemos. Visitamos o Museo do Ferrocarril e despois xantamos na Praza dos Escolapios.

Collemos o tren Alvia ás 11:10 da mañá e ás 12:03 xa estabamos en Monforte. Ía moi rápido!!

Tivemos un día xenial e un tempo espectacular.

2º e 3º de Primaria viaxan á Coruña

Javier Sanjurjo

O venres 18 de maio os nenos e nenas de 2º e 3º de primaria fomos de excursión a Coruña para visitar o aeroporto e o acuario.

No aeroporto os bombeiros explicáronnos cal era o seu traballo e fixéronnos unha pequena demostración. A continuación o falconeiro amosounos  a gran importancia que teñen os falcóns e as aguias no aeroporto para evitar accidentes aéreos provocados por outras aves. Para rematar a visita ao aeroporto fomos as instalacións de HELIMER (Helicópteros de Salvamento Marítimo) onde tivemos a oportunidade de subir a un dos seus helicópteros.

Despois de almorzar no Parque de Santa Margarita fomos visitar o acuario no que sen dúbida o animal que máis nos gustou foi Gastón, un impresionante tiburón touro.

Campionato Provincial de Atletismo

Felipe Barata

O pasado 20 de maio disputouse en Lugo o Campionato Provincial de Atletismo, no cal os atletas do noso club lograban un total de 19 medallas, sendo 2 de ouro, 9 de prata e 8 de bronce.

Así, Juan David López Ramos proclamábase campión provincial na distancia dos 1.000 metros obstáculos, mentres que a súa compañeira de equipo, Aldara Ceide, facía o propio nos 2.000 metros lisos.

Polo que respecta ás medallas de prata, Nerea Montes lograba o subcampionato na proba dos 220 metros vallas, Cara Reija era segunda no salto de altura e nos 1.000 metros sub 12, Zeltia Magide tamén era segunda no salto de altura sub 10, Mario Campo facíao nos 3 km marcha, o mesmo que Lucas Castiñeira na proba dos 2 km marcha e Uxía Platero no 1 km marcha. Tamén Leire Santos quedaba en segunda posición no lanzamento de disco e Mateo Villar tamén lograba o subcampionato nos 1.000 metros sub 10.

Por último, as medallas de bronce obtíñanse a cargo de Zeltia Sainz-Magide no salto de lonxitude sub 10, Oihane Gómez no 1 km marcha, Ramón Loureiro nos 2 km marcha,  igual que a súa compañeira, Mara Montes, na mesma especialidade, Leyre Santos no lanzamento de xabalina, Javier Lourés nos 1.000 metros obstáculos, Xoel Castiñeira nos 3 km marcha e o relevo 4x60 feminino sub 12.

Os nenos e nenas de 4 anos plantan tomates

Alejandra López-Leitón

Os nenos e nenas de 4 anos están aprendendo cousas sobre as plantas, os froitos e as sementes; por iso plantaron unhas tomateiras que levarán para as súas casas.

Correlingua 2018

Teresa Estévez

O CORRELINGUA é unha proposta de carácter lúdico-educativo que pretende convidar á mocidade e á infancia e aos centros de ensino a participar nun acto público de reivindicación do dereito a medrar en galego e tamén a exercer de maneira efectiva como galegos e galegas a través do uso do noso idioma, única forma de garantir o seu futuro.

Arredor do Día das Letras ten lugar o acto central de Correlingua, unha carreira non competitiva que percorre doce localidades.

O 9 de maio achegámonos a Lugo, co alumnado de 4º e 5º de Primaria e 1º de ESO, para participar na carreira e no acto festivo, coa presenza de todas as organizacións convocantes e participantes, con actuacións musicais, teatrais e a participación directa do alumnado.