Actividade DGT

Dep. Orientación Mestres Gandeiros

Por segunda vez no presente curso escolar, membros da DGT de Lugo estiveron presentes no noso centro para realizar dúas actividades de máximo interés para o noso alumnado

Na primeira, José Ramón López, membro da Guardia Civil de Tráfico, deulles unha charla ao alumnado de 3º e 4º da ESO sobre a que idades e en que condicións poderían manexar vehículos agrícolas. Cabe dicir que esta charla foi realizada a petición e por interese do alumnado, o cal nos congratula que mostren as súas inquedanzas dentro do sistema educativo.

Por outra banda, despois realizouse un Escape Room co alumnado de 4º da ESO, onde se trataron diversos aspectos relacionados oa educación viaria, sendo unha actividade global e participativa en grupos de 4 alumnos e alumnas.