Sección bilingüe

Actividades de Plástica Bilingüe no 2º trimestre

Vídeo que resume as actividades feitas no 2º trimestre en Plástica Bilingüe en Primaria.

Actividades de Plástica de Primaria en Inglés.

Eva Doel

Resumo das actividades de Plástica de Ed. Primaria en Inglés realizadas durante o primeiro trimestre.

Obradoiro "Ilustración Samaín"

Sección Bilingüe

Alberto Guitián, ilustrador de Lugo. fixo un obradoiro sobre o Samain con personaxes de medo e mitológicos. No primeiro obradoiro con terceiro e cuarto baseouse nos monstros. Debuxou na pizarra un alumno e iban cambiando ou poñéndolle cousas ata convertilo nun personaxe monstruoso, pero cómico. Logo eles crearon o seu propio.

En quinto e sexto expuxo uns seres mitolóxicos. Eles escollían un e despois creárono como crían que podía ser.

Plástica 1º e 3º Primaria. Halloween.

Antolín Martínez

O alumnado de 1º e 3º de Ed. Primaria traballou o tema do medo mesturando o traballo lingüístico e artístico en Plástica, enmarcado dentro das actividades de Halloween.