I torneo de billar

Dep. Ed. Física

No presente trimestre escolar, o alumnado da ESO foi partícipe dun torneo de billar realizado no noso centro, gracias á xentiliza do Club de Billar Adai, de O Corgo, que nos deixou en préstamo unha mesa de billar para promocionar dito deporte aquí en Friol. O torneo contou cunha nutrida participación de nenos da ESO, que realizaron distintas eliminatorias ata chegar ao cadro final de gañadores e de postos de honra. Ademais da celebración deste torneo, tamén nos períodos de lecer do centro, é habitual que os nenos e nenas se acerquen ata onde está a mesa de billar para iniciarse neste deporte.

Os resultados finais do I Torneo de Billar, que se disputaba baixo a modalidade de parellas é o seguinte:

Campións: Abel Fagil e Iván Neira
Subcampións: Joel Pereira e Samuel Villar
Tercer posto: Mateo Villar e Manuel Folgueira.