TRIVIAL PMAR

Hiya!! Eiquí vos mostrarei unhas imáxenes dun proxecto que levamos preparando no aula nos últimos meses: un TRIVIAL, co seu taboleiro e tarxetas, todo feito polos alumnos de 2ESOC!!

A finalidade deste TRIVIAL é básicamente disfrutar aprendendo xa que os alumnos teñen que crear o taboleiro, escribir as preguntas e facer e plastificar as tarxetas para poder xogar ó final!!

Desta maneira, ó mesmo tempo que aprenden a ser creativos e realizar tareas colaborativas en grupo  irán repasando diversos conceptos e ideas que levamos aprendido durante este ano escolar nas materias de Galego, Castelán, Matemáticas, Inglés, historia e sociales (onde temos tamén unha sección adicada ó tempo, a climatoloxía, climas e paisaxes, como parte do proxecto METEOESCOLAS, no que estamos integrados).

Eiquí vemos os comenzos da nosa creación: o noso Taboleiro!!

Tamén os rapaces disfrutaron facendo as diferentes preguntas no ordenador:

Estas preguntas foron realizadas polos alumnos despois de leer e revisar unhas pequenas fichas teóricas coma esta da foto sobre CLIMAS e PAISAXES:

Ou esta daquí abaixo sobre o CICLO da Auga, O QUECEMENTO GLOBAL do planeta e aparatos que se usan para medir diferentes fenómenos atmosféricos tales como a choiva ou o vento!!:

Así despois destes "apuntes" teóricos, os alumnos puxéronse mans á obra ca elaboración das tarxetiñas cas preguntas:

Recortandoas e plastificandoas despois:

Así nos quedaban antes de plastificalas:

Agora tocaba plastificalas!!:

Listas!! Recortar e gardalas pra caixa!! Pra empezar con outras!!

DSC_0198.JPG129.75 KB

« Xuño 2024 »