Últimas fichas do Quérote+

Ficha 8. Hoxe damos a clase nós.

Primeiramente consultouse a todo o alumnado de 3º ESO sobre que actividade querían desenvolver cos seus compañeiros e compañeiras de 2º ESO na última sesión. A decisión sobre desenvolver as situacións teatralizadas que fixeran na ficha 6 cultivando habilidades foi unánime.

Nunha sesión con cada grupo (3º A, B e C) fíxose un traballo cooperativo de elaboración dos guións a representar diante do alumnado de 2º ESO. Houbo unha última sesión de ensaio xeral o venres 16 de xuño. Nesta fíxose un reaxuste dos equipos e dos guións para adaptalos á falta do alumnado que participa no coro do centro e que non estaría presente nesta última sesión.

Esta tivo lugar o luns 19 de xuño nas sesións da tarde.

O alumnado de 3º representou diferentes situacións de presión social (incitación ao consumo de drogas e á prácticas eróticas non desexadas entre outras) e as posibles respostas da persoa que se sinte presionada a ter condutas non desexadas. Neste sentido, invitaron á participación dos alumnos e alumnas de 2º ESO nun debate sobre estas posibles respostas ante a presión. Pero tamén se fixo unha reflexión sobre que todos e todas podemos ser tamén os que presionan, polo que é importante como pensar como evitar ter comportamentos que poden desembocar en situacións incómodas para compañeiras e compañeiros aínda que non sexamos conscientes delo.

O resultado foi un intercambio de posturas e reflexións entre todos e todas que cualificaron como moi aberto e sincero. As profesoras a cargo desta actividade deixámolos debater en privado durante un tempo, e como remate extraemos entre todos e todas as conlusións.