Encontro con Antía Yáñez

O 27 de abril o club de lectura de adultos (integrado por profesorado, familias de alumnos/as e persoal non docente da escola) tivo un encontro con Antía Yáñez.

Tivemos a sorte de poder conversar coa autora de Non penses nun elefante rosa sobre a saúde mental, tema central do libro. Este tema toca moi de preto á propia autora xa que ela mesma sofre o Trastorno Obsesivo Compulsivo. Con esta obra, buscaba entre outras cousas visibilizar unha condición que moitas veces é tabú ou se trata dende o punto de vista cómico (imaxe derivada de numerosas películas e series).  Serviulle tamén a modo denuncia do actual sistema de saúde, que carece dos medios suficientes para tratar de xeito axeitado a estas persoas. A este respecto, hai dous anos escribiu un artigo de opinión na revista Luzes, que podes consultar aquí.

Outros aspectos sobre os que falamos foi a súa técnica de escrita, na cal revisa a obra e vai introducindo cambios continuamente (na versión preliminar, a nai de Brais non aparecía ata case o final, por exemplo). Tamén das dificultades que atopou a hora de rematar o libro. Quizais ese foi o motivo polo que a escrita desta obra a fixo en diferentes momentos, con paróns nos que mesmo escribiu outras obras. Amén diso, Antía explicounos como é o proceso no que os escritores presentan o seu traballo aos concursos.

Para rematar a tertulia, nada mellor ca un café e uns doces, onde seguimos a debater sobre temas moi variados, coma os ventres de aluguer.

Visita Antía Yáñez (1).jpg376.97 KB
Visita Antía Yáñez (2).jpg394.56 KB