Titoría Clases sen fume

Dentro do Plan, na titoría de 1º ESO B fixemos unha serie de actividades dirixidas a comprender a publicidade.

En primeiro lugar, valoramos produtos superfluos partindo do seguinte texto do Principiño, de A. De Saint-Exupêry:

- Bos días – dixo o principiño.

- Bos días – dixo o comerciante

Era un comerciante de pílulas perfeccionadas que quitan a sede. Engúlense unha por semana e vanse as ganas de beber.

- Por que vender iso? – preguntou o principiño.

- Porque con isto afórrase moito tempo. Os expertos fixeron cálculos e aforran cincuenta e tres minutos á semana.

- E que se fai con eses cincuenta e tres minutos?

- Cada un fai deles o que quere...

Eu - pensou o principiño – se tivera cincuenta e tres minutos, camiñaría paseniñamente cara a unha fonte.

Así, puidemos reflexionar sobre a necesidade de mercar todo o que se anuncia na televisión.

A continuación, tamén analizamos as distintas estratexias da publicidade, onde nos poden crear o desexo de comprar a través da opinión de expertos, rememorando outros tempos ou amosando unha situación divertida.