Titoría Clases sen fume
Dentro do Plan, na titoría de 1º ESO B fixemos unha serie de actividades dirixidas a comprender a publicidade.
En primeiro lugar, valoramos produtos superfluos partindo do seguinte texto do Principiño, de A. De Saint-Exupêry:
- Bos días – dixo o principiño.
- Bos días – dixo o comerciante
Era un comerciante de pílulas perfeccionadas que quitan a sede. Engúlense unha por semana e vanse as ganas de beber.
- Por que vender iso? – preguntou o principiño.
- Porque con isto afórrase moito tempo. Os expertos fixeron cálculos e aforran cincuenta e tres minutos á semana.
- E que se fai con eses cincuenta e tres minutos?
- Cada un fai deles o que quere...
Eu - pensou o principiño – se tivera cincuenta e tres minutos, camiñaría paseniñamente cara a unha fonte.
Así, puidemos reflexionar sobre a necesidade de mercar todo o que se anuncia na televisión.
A continuación, tamén analizamos as distintas estratexias da publicidade, onde nos poden crear o desexo de comprar a través da opinión de expertos, rememorando outros tempos ou amosando unha situación divertida.