Dinámica " A Maleta"

Durante o primeiro trimestre consideramos necesario que o noso alumnado puidese dispoñer na aula dun espazo e duns momentos nos que poder compartir cos demáis vivencias,  emocións e sentimentos.

Decidimos implementar unha adaptación da Dinámica cooperativa “ A Maleta”.

Dentro desa Maleta especial, que cada alumno e alumna deseñou utilizando unha cartolina tamaño A4, podían debuxar, escribir, pegar fotografías, etc, que lles axudasen á hora de compartir cos demais  tres obxectos ou imaxes asociados con momentos ou sucesos importantes para eles/as.

A medida que ían creando as súas Maletas, colocábanse no espazo da aula reservado para esta actividade.

Foi moi emotivo escoitar o que cada alumno e alumna contou.

Despois de cada exposición tivemos tempo para facer preguntas, comentarios e valoracións. Neses momentos creáronse vínculos emocionais ao descubrir que se comparten gustos e afeccións e moitos alumnos e alumnas empatizaron coas situacións das que falaban os compañeiros/as.

Toda esta información, esta oportunidade de coñecernos mellor, axuda cara a unha mellor convivencia na aula.