Día Internacional contra a violencia de xénero. Unha xornada chea de emocións!!

O primeiro: a comunidade educativa, unha marea negra e morada contra a violencia de xénero!

Despois ver na praza do Concello de Baiona a creación artística do alumnado de 6ºEd.Primaria co slogan “Non cales” da man de Dona Irene Silva.

Tamén na praza do concello revelouse que foron 8 debuxos do alumnado do CPI, tras a súa participación no concurso de debuxo e slogan contra a violencia de xénero, os elixidos para unha axenda igualitaria con referencia a 12 mulleres destacadas do municipio.

O alumnado non puido asistir ao acto de conmemoración na praza do concello, onde estaban expostas as súas obras, pero recibiron a súa axenda igualitaria e agasallos as artistas dos debuxos premiados da man da Concelleira de Igualdade, Dona Yasmina Moreira, que se desprazou ao centro para facerlles entrega dos seus premios e felicitalos polo seu traballo, ao igual que a D.Ángel Fernández Borrué, o seu profesor de Educación Plástica.

Detrás hai moito traballo de concienciación co alumnado e unha proposta de traballo marabillosa presentada desde o CIM pola súa directora, Dona Elena Otero, e a Concelleira de Igualdade.

25NovVideo.mp416.48 MB