#RESISTIRÉ! #EuQuedoNaCasa

"Resistiré" é un dos temas con máis éxito do coñecido Dúo Dinámico.

É unha das cancións propostas nestes días de confinamento na casa para tocar nos balcóns ou ventás dende a casa, como supoño que xa vistes nas redes sociais.

Esta elección non é casual, senón que se debe á temática da que trata esta canción, que fala da superación, e que en estes días difíciles propóñovos aprendela e tocala nas vosas casas! Veredes que non é tan difícil!

LETRA DA CANCIÓN

"Cuando pierda todas las partidas,

cuando duerma con la soledad.

Cuando se me cierren las salidas,

y la noche no me deje en paz.

Cuando sienta miedo del silencio,

cuando cueste mantenerme en pie,

cuando se rebelen los recuerdos,

y me pongan contra la pared.

Resistiré, erguido frente a todo,

me volveré de hierro para endurecer la piel.

Y aunque los vientos de la vida soplen fuerte,

RECORDANDO AS POSICIÓNS DAS NOTAS NA FRAUTA DOCE

Aquí vos deixo un enlace á páxina aprendomusica.com para os alumnos/as de 3º curso, que se están iniciando no manexo da frauta doce pero que axiña se convertirán en expertos músicos...

De todos os xeitos, os alumnos/as de 4º, 5º e 6º curso tamén lle podedes botar unha ollada se o precisades!!!

Partitura LOS SIMPSONS

Os rapaces e rapazas de 6º A e 6º B van aprender unha alteración máis, o Fa#. Para iso imos traballar unha coñecida melodía, pequena pero complexa, a música dos debuxos animados, Los Simpsons.

Partitura BSO TITANIC

Os rapaces e rapazas de 6ºA e 6ºB están aprendendo a tocar un anaco da BSO da película de Titanic. Creada por James Horner, tenta retratar o dramático afundimento do Titanic tralo choque cun iceberg. Nesta entrada déixovos un enlace á partitura. Recordade que todas as notas SI desta partitura son "bemoles", polo que a posición para tocar esa nota musical na frauta non é a do SI "natural".

Partitura OS PICAPEDRA

Os rapaces e rapazas de 5ºA e 5ºB están aprendendo a tocar na frauta a canción dos Picapedra. Pedro Picapedra e Pablo Mármore son os protagonistas desta serie de debuxos animados cunha das Bandas Sonoras máis famosas de todos os tempos.

Foron creados por William Hanna e Joseph Barbera no ano 1960 e leváronse ao cine en dúas películas: Los Picapiedra en 1994 e Los Picapiedra en Viva Rock Vegas no ano 2000.

Nesta entrada déixovos un enlace á partitura e un vídeo no que podedes escoitar a canción. Veredes que é moi sinxela. Ánimo e mans á obra!

CernaBlogs

Artigos recentes