PRAZOS DE MATRÍCULA

• O alumnado de nova admisión máis o alumnado de 6º de Ed. Infantil deberá formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de xuño de 2017.
  • O alumnado de 6º de Ed. Primaria que promocione de curso así como todo o alumnado de 1º, 2º e 3º ESO que aprobe todas as materias na convocatoria ordinaria de xuño deberá  matricularse entre o 25 de xuño e o  10 de xullo de 2017.
  • O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO que suspenda unha ou dúas materias na convocatoria de xuño formalizará unha matrícula provisional entre o 25 de xuño e o 10 de xullo de 2017.
  • O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO que suspenda máis de dúas materias na convocatoria ordinaria de xuño matrícularase  entre o 1 e o 10 de setembro de 2017.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO/MATERIAL ESCOLAR 2017 E FONDO SOLIDARIO LIBROS 2017/2018

EXPOSICIÓN PROXECTO RÍOS-BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO ECONÓMICO

En 3ºESO estudáronse as causas e consecuencias que teñen as actividades económicas na contorna próxima, neste caso no Concello de Lousame.

Utilizáronse distintos mapas do Sistema de Información Xeográfica de Galicia: usos de solo e litoloxía.

O alumnado realizou fotografías das distintas actividades económicas organizadas por sectores de producción desenvolvidas na contorna e que serviron para unha reflexión sobre o impacto da acción humana sobre o noso concello.

usos do solo litología
 USOS DO SOLO  LITOLOXÍA

Para ver as fotografías dos sectores económicos que seleccionaron os alumnos de Lousame, preme en "Ler máis".

ACCIÓN HUMANA SOBRE O MEDIO NATURAL DE LOUSAME: ESTUDO DEMOGRÁFICO

O alumnado de 2ºESO realizou unha recollida, selección, organización e presentación de información demográfica no concello de Lousame a partires de fontes de información estatísticas como o IGE e o INE.

Por unha banda, analizamos os movementos naturais de poboación e calculamos distintos indicadores taxa de natalidade, taxa de mortalidade, saldo vexetativo. Por outra banda, analizamos os movementos migratorios do concello e as causas e consecuencias dos mesmos no noso contorno máis próximo.

Coa axuda dunha táboa de datos elaboramos pirámides de poboación do concello de Lousame de distintas épocas que nos serviron para analizar a evolución da poboación no último século.

LOUSAME 1998  LOUSAME 2016

EXPOSICIÓN PROXECTO RÍOS

Durante mes de xuño contamos nos corredores do noso centro coa exposición resultante da participación do Proxecto Ríos. Ao longo deste curso levamos a cabo distintas tarefas dende as áreas de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia. Estes son algúns dos traballos realizados:

O alumnado de 2ºESO na materia de Xeografía e Historia elaborou a definición deconceptos clave de hidrografía con apoio visual de imaxes que buscaron e seleccionaron na internet.

O alumnado de 3ºESO na materia de Xeografía e Historia estudou o curso, cauce e caudal do Río Pesqueira. Ademais, da localización xeográfica investigouse sobre a acción humana e as formas de aproveitamento do río.

expo proxecto ríos expo protecto ríos

II MERCADO TRADICIONAL

Se queredes ver as fotos e toda a información referente ao mercado do pasado 9 de xuño, clicade AQUÍ.

Listaxes definitivas de admitidos e excluídos nas axudas para formación en linguas estranxeiras

A Consellería de Educación vén de publicar as listaxes definitivas de admitidos e suplentes na convocatoria de axudas para a realización de actividades de formación en linguas estranxeiras.

Para consultar estas listaxes e as instrucións a seguir en caso de figurar nelas, poden consultar o enlace que segue:

PREPARATIVOS

Mañá é o gran día, despois do traballo de todos e todas, por fin imos poder gozar do II Mercado Tradicional no noso centro. De momento aquí vos deixamos unhas cantas fotografías dos preparativos do evento.
Dende o EDL esperamos, sinceramente, que todo sexa do voso agrado e que todos e todas o poidamos pasar moi, moi ben.
Unha vez máis, recordámoslles ás familias que están convidadas, esperámolas!!!O DAS

SE QUEREDES VER O RESTO DAS FOTOS CLICADE AQUÍ.

VIAXE A ASTURIAS

O alumnado de 1º e 2º de ESO fixo unha escapada a Asturias para visitar Oviedo, Covadonga e facer o descenso do río Sella en canoa. Foron dous días cheos de actividades e visitas que disfrutaron moito. Na galería podedes ver fotos da viaxe.