VISITA AO MUPEGA

O alumnado de 3º da ESO realizou unha excursión a Santiago para ver o MUPEGA. Deixámosvos aquí unhas imaxes da súa visita.

¡¡¡Novidades!!!

novidades

E por fin chega decembro... ¡cargadiño de novidades!

Achégate á Biblioteca e desfruta lendo as últimas adquisicións.

E se non podes esperar ata o luns para ver que imos presentar... ¡bótalle un vistazo ao vídeo adxunto!

(¡Grazas, axudantes! Guiño)

25N - Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller.

O noso centro participou intensamente nas celebracións do 25 N, Día Internacional da Eliminación da Violencia contra a Muller. O xoves, 21 de novembro un grupo de “carteiras” repartiu postais realizados polo alumnado da ESO que denunciaban o grave problema que sofre a nosa sociedade respecto a este tema. O venres 22 os nosos alumnos e alumnas realizaron un simbólico muro de ladrillos de cartón onde puideron plasmar a súa repulsa sobre o tema da violencia contra as mulleres por medio de frases e debuxos, e co obxectivo de crear conciencia e visibilizar este grave problema. Mentres o alumnado de primaria traballou na construción dun muro para o centro, os de secundaria executárono no concello do Lousame. Nos arquivos adxuntos pódense visualizar vídeos coas imaxes deste importante acontecemento.

Pincha no adxunto para ver o vídeo do correio e adxunto2 para ver as fotos do muro do Consello.

Visita ao CGAC e EASD Mestre Mateo

Esta semana, o 4º da ESO visitou o CGAC e a Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo

No archivo adxunto vexa un vídeo coas fotos.

Magosto 2018

O pasado 14 de novembro celebramos no Cernadas un Magosto moi divertido; comemos castañas e xogamos a xogos populares.

Samaín

O último día 31 de outubro celebramos o Samaín, unha das tradicións máis antigas que data xa da época dos celtas.

Cabazas, pasillos e aulas, todo adornado con moita creatividade e orixinalidade transportáronnos á noite do Samaín, mantendo viva esta tradición.

Pincha para ver os vencedores do concurso de cabazas

PROXIMAMENTE NA NOSA BIBLIOTECA...

trailer_terror_imaxe

Fai click aquí para poder ver o vídeo de presentación da exposición de libros de terror que acolleremos proximamente na Biblioteca.

Visita á exposición "Paisaxes e Personaxes" na casa da cultura de Lousame.

O pasado mes de setembro, o alumnado da ESO visitou a exposición "Paisaxes e Personaxes" na Casa da Cultura de Lousame.

Preme no adxunto para ver mais fotos

Fondo Libros lista definitiva ESO curso 2018/19.

Listado de libros para o curso 2018/19 para a etapa de ESO.

Listaxe Provisional ESO do fondo libros 2018/19.

Listaxe provisional do fondo libros para a etapa de Educación Secundaria.