DESFILE DE ENTROIDO

O vindeiro vernes día 21, a partir das 11h, celebraremos o noso tradicional desfile de Entroido. Estades todos convidados a ver como unha multitude de Seres Máxicos nos visitan.

ENTROIDO 2020

Comezamos o tempo do Entroido así que vos deixamos as ordes do Meco:

RESERVA DE PRAZA 2020_21

reserva de praza é só para o alumnado deste propio centro que vai seguir estudos aquí para o ano seguinte, ou para alumnado de 4º ESO que vai continuar estudos no IES Virxe do Mar (centro ao que estamos adscritos)

PERIODO DE RESERVA DE PRAZA

Do 1 ao 17 de febreiro de 2020

Documentación:

Xuntamos o ANEXO I para que o alumnado de 4º ESO poda cumprimentar a súa reserva.

A reserva de praza para os centros adscritos poderá facerse telemáticamente a través da aplicación "admisión alumnado".  (Ligazón)

PERIODO DE ADMISIÓN

Para alumnado que non está actualmente matriculado no centro o período de admisión abranguerá dende o 1 ao 20 de marzo de 2020.

Antía Mayo:Sueño con llegar lo más lejos posible

Antía Mayo: «Sueño con llegar lo más lejos posible»

La «crack», que milita en Victoria y en el Portus Apostoli, ya ha sido llamada por dos selecciones gallegas.

Con este titular na Voz de Galicia sobre unha das nosas alumnas de 1º ESO iniciamos a xornada.

De parte de toda a comunidade educativa, parabéns Antía polos teus logros, pola túa constancia e polo teu esforzo! Desexámosche que podas chegar ben lonxe na túa maior paixón, o fútbol, sen esquecer o teus estudos.

Preme aquí para ver a totalidade da noticia.

Cambios na páxina

Nos vindeiros días puideran producirse alteracións na páxina debido a un proceso de modificacións na organización dos contidos.

Desculpas polas molestias.

Despedida da nosa compañeira Milu

Milu,

GRAZAS ploa túa xenerosidade,

GRAZAS polo teu cariño,

GRAZAS polo teu sorriso,

GRAZAS pola túa simpatía,

GRAZAS polo teu traballo,

GRAZAS polo tempo compartido.

ATA SEMPRE  querida amiga!

Listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto de ESO para o curso 2019/20.

Nos documentos adxuntos poderedes consultar a listaxe definitiva do fondo solidario de libros de texto para o curso 2019/20 de Educación Secundaria.

Listaxe fondo solidario libros de texto de admitidos e excluídos da etapa de ESO 2019/20.

Publicación da listaxe provisional de admitidos e excluídos no fondo solidario de libros de texto para o curso 2019/20.

NOVO HORARIO_CURSO 2019_20

A partir deste curso escolar o horario do centro é o que segue:

Hora de entrada: ás 9:10 horas

Hora de saída: ás 15: 40 horas, agás os martes que será ás 17:20 horas.

As rutas de transporte seguen sendo as mesmas polo que a súa duración tamén, iso significa que o alumnado empregará o mesmo tempo que viña empregando para chegar ao centro ou ao seu domicilio.Tan só deben ter en conta a nova hora de entrada e de saídas  á hora de levar ou recoller  na parada aos seus fillos e fillas.

O Concello oferta o Servizo de Concilia en horario de mañá ( de 7:45 a 9:00) e nas tardes do luns, mércores e xoves ( de 15:40 a 17:00). De facer uso do servizo de tarde, o alumnado terá que ser recollido no centro pola súa familia.

CONCILIA CONCELLO DE LOUSAME

Está aberto o prazo de inscrición no Servizo “Lousame Concilia” para o curso 2019/2020.

É un servizo de atención e coidado de nenos e nenas de entre 3 e 12 anos no CPI Plurilingüe Cernadas de Castro durante os períodos lectivos.

O prazo para apuntarse remata este venres 19 de xullo.

Podes anotar ao neno/a para que asista ao Servizo en horario de mañá (7:45 a 9:00 horas), de tarde (luns, mércores e xoves, de 15:40 a 17:00 horas) ou ambos.

Os impresos de inscrición están no enlace adxunto, da páxina web municipal

www.concellodelousame.gal