Stat Wars, o despertar dos datos

O pasado día 17 de novembro os alumnos de 3º e 4º de ESO acompañados dos profesores Pilar Cobas Cajuso e Iván Folgueira Pérez acudiron á actividade Stat Wars, o despertar dos datos que se celebrou no Teatro Principal de Santiago de Compostela.

MENUDA SEMANA LEVAMOS!!!

Comezamos a formación de usuarios e case todos os grupos de alumnos pasaron xa pola biblio. E continuaremos as veces que fagan falta, non o esquenzades!!!

FESTEXAMOS O DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES

O martes 24 foi o Día das Bibliotecas escolares. Os alumnos de infantil viñeron á biblioteca e escoitaron e participaron da lectura do libro Imos cazar un oso

ARDE A NOSA TERRA

A solidaridade con todas as vítimas do lume destes días. Moito ánimo!!!

MES DE FRANCISCO CASTRO

Este ano queremos promocionar un escritor ou escritora cada mes, en secundaria.En primaria será un cada trimestre. En outubro centrámonos en Francisco Castro, que tivo a xentileza de visitarnos hai un par de anos

DÍA MUNDIAL DOS ANIMAIS

O pasado 4 de outubro celebrouse o Día Mundial dos Animais. O noso alumnado quixo celebralo compartindo fotos das súas mascotas

Fondo Solidario de libros de texto 2017/18. Listaxes definitivas ESO.

No arquivo adxunto poden consultar o alumnado de ESO que definitivamente recibe libros do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018. Aos alumnos que lles corresponden  libros de "adquisición complementaria", mercarállelos o centro se fose preciso.

As familias deberán comparar os libros que reciben co listado de libros para o curso e mercar o que cumpra. Todo o alumnado comprará o Workbook de  inglés e o Cahier de exercices de francés se o necesitan.

CONVOCATORIA DE AXUDAS ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS

Está aberto o prazo, ata o 28 de setembro de 2017, para solicitar axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Para máis información poden clicar no seguinte enlace:

EXAMES DE SETEMBRO DE ESO

No arquivo adxunto están as datas para os exames de setembro

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/18. LISTAXES DEFINITIVAS ED. PRIMARIA

No arquivo adxunto poden consultar o alumnado que definitivamente recibe libros do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018. En 3º e 5º EP, aos alumnos que lles corresponde un libro de "adquisición complementaria", mercarallo o centro se fose preciso.

As familias deberán comparar o que reciben co listado de libros para o vindeiro curso e mercar o que cumpra. Todo o alumnado comprará o Workbook de  inglés.

As listaxes definitivas de ESO non sairán ata setembro, logo da avaliación extraordinaria e o correspondente período de matriculación.