Fondo Solidario de libros de texto 2017/18. Listaxes definitivas ESO.

No arquivo adxunto poden consultar o alumnado de ESO que definitivamente recibe libros do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018. Aos alumnos que lles corresponden  libros de "adquisición complementaria", mercarállelos o centro se fose preciso.

As familias deberán comparar os libros que reciben co listado de libros para o curso e mercar o que cumpra. Todo o alumnado comprará o Workbook de  inglés e o Cahier de exercices de francés se o necesitan.

CONVOCATORIA DE AXUDAS ALUMNADO CON NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIAIS

Está aberto o prazo, ata o 28 de setembro de 2017, para solicitar axudas para o alumnado con necesidade específica de apoio educativo. Para máis información poden clicar no seguinte enlace:

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/18. LISTAXES DEFINITIVAS ED. PRIMARIA

No arquivo adxunto poden consultar o alumnado que definitivamente recibe libros do Fondo solidario de libros de texto para o curso 2017/2018. En 3º e 5º EP, aos alumnos que lles corresponde un libro de "adquisición complementaria", mercarallo o centro se fose preciso.

As familias deberán comparar o que reciben co listado de libros para o vindeiro curso e mercar o que cumpra. Todo o alumnado comprará o Workbook de  inglés.

As listaxes definitivas de ESO non sairán ata setembro, logo da avaliación extraordinaria e o correspondente período de matriculación.

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2017/18. LISTAXES PROVISIONAIS

Nos arquivos adxuntos poden consultar as listaxes provisionais de admitidos e excluídos de Educación Primaria e ESO no Fondo de libros 2017/2018. O prazo de reclamación rematará o 14/7/2016. A partir desa data, sairán as listaxes definitivas de Educación Primaria; as de ESO non estarán dispoñibles ata o mes de setembro, despois da avaliación extraordinaria.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO. CURSO 2017/18

Nos arquivos adxuntos figuran as relacións de libros de texto para o vindeiro curso escolar 2017/18.

PRAZOS DE MATRÍCULA

• O alumnado de nova admisión máis o alumnado de 6º de Ed. Infantil deberá formalizar a matrícula entre o 20 e o 30 de xuño de 2017.
  • O alumnado de 6º de Ed. Primaria que promocione de curso así como todo o alumnado de 1º, 2º e 3º ESO que aprobe todas as materias na convocatoria ordinaria de xuño deberá  matricularse entre o 25 de xuño e o  10 de xullo de 2017.
  • O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO que suspenda unha ou dúas materias na convocatoria de xuño formalizará unha matrícula provisional entre o 25 de xuño e o 10 de xullo de 2017.
  • O alumnado de 1º, 2º e 3º de ESO que suspenda máis de dúas materias na convocatoria ordinaria de xuño matrícularase  entre o 1 e o 10 de setembro de 2017.

AXUDAS LIBROS DE TEXTO/MATERIAL ESCOLAR 2017 E FONDO SOLIDARIO LIBROS 2017/2018

EXAMES DE SETEMBRO DE ESO

No arquivo adxunto están as datas para os exames de setembro

EXCURSIÓN FRAGAS DO EUME

Os alumnos de 3º ESO fixeron moitas actividades nesta excursión. Aquí tedes máis fotos.

EXPOSICIÓN PROXECTO RÍOS-BIOLOXÍA E XEOLOXÍA