Blog do Club de Ciencias

AERODINÁMICA

O alumnado de 4º de primaria tamén quixo probar as técticas da aerodinámica nos avións de papel!

A motivación non decaeu en toda a práctica!

AERODINÁMICA

Facer avións de papel é unha forma de achegarnos a aerodinámica dunha forma moi divertida!

Nesta práctica pudemos estudar distintas formas de facer avións de papel segundo o que buscásemos: que fose moi rápido, que planease, que fixese piruetas...

En resumo, pasámolo pipa!

PROFUNDIZANDO NOS CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS

Os alumnos e alumnas de 4º de primaria tamén quixeron profundizar o estudo dos circuítos eléctricos!

Foron capaces de montar moitos circuítos con distintos elementos e de comprender que a electricidade é unha corrente que si se interrumpe, non "pasa" e os distintos elementos deixan de funcionar.

PROFUNDIZANDO NOS CIRCUÍTOS ELÉCTRICOS

O traballo cos circuítos eléctricos é moi divertido e nunca chega a nada, polo que desta vez quixemos profundizar no funcionamento dos circuítos eléctricos. 

Os rapaces e rapazas de 3º de primaria estiveron argallando con distintas opcións de funcionamento e distintos elementos como lámpadas, interruptores, motores...

  

ILUSIÓNS ÓPTICAS

 

O alumnado de 4º de Primaria tamén disfrutou da práctica das ilusións ópticas! 

Unha vez máis pudemos dar resposta a tantas preguntas que se nos ían aparecendo na nosa cabeciña. Outro grupo que disfrutou da experiencia a tope!

ILUSIÓNS ÓPTICAS

Na última práctica do Club de Ciencias analizamos ilusións ópticas.

Gracias a isto pudemos contestar a algunhas das preguntas que nos fomos facendo... Por que ocorren? Que fai que o noso cerebro nos engane? Como é posible?

Unha práctica moi interesante e que disfrutamos a tope!

ANALIZANDO IMÁNS. (4ºEP)

As alumnas e alumnos de 4º de primaria, tamén quixeron analizar imáns no día no laboratorio!

Pasárono xenial e descubriron características dos imáns que descoñecían!

   

 

ANALIZANDO IMÁNS. (3ºEP)

O alumnado de 3º de primaria estivo experimentando con imáns.

Descubriron que os imáns teñen dous polos é que se poden atraer ou repeler! Tamén aproveitamos para ver que materiais metálicos había polo laboratorio!

Toda unha experiencia!

 

Distribuir contido