ciencias da natureza

Os sentidos

Durante o primeiro trimestre o alumnado de 5ºB de Educación Primaria traballou e experimentou cos cinco sentidos. Para iso, de forma grupal, tiñan que taparse os ollos uns a outros e ir adiviñando diferentes sonidos, olores, sabores, texturas... de diferentes obxectos e alimentos traídos da casa. Finalmente, para o sentido da vista fixemos a actividade ''O cego vai ao baile'' na que o alumnado debía de bailar por parellas, un deles/as cos ollos tapados. Isto tamén nos serviu para reafirmar a confianza nos nosos compañeiros/as.O sentido do olfato

O sentido do tacto

O sentido do oído

O sentido da vista

 

 

Descubrindo ecosistemas

O alumnado de 5ºB de Primaria afondouse no coñecemento dos ecosistemas terrestres e acuáticos durante o terceiro trimestre. Tras coñecer os diversos tipos, os discentes organizados de forma grupal escolleron un ecosistema e indagaron en distintas fontes para posteriormente informar ao resto do alumnado das especies que nel se atopan, as relacións entre os individuos así como as súas formas de alimentación, elaborando como axuda unha presentación en cartolina.

Durante a realización desta actividade, o alumnado desenvolveu a Competencia Científica a través do coñecemento de diversos seres vivos, o seu hábitat, as especies en perigo de extinción así como a importancia de respetar o medio e non interferir e danar os ecosistemas. Asimesmo os discentes desenvolveron a Competencia de Aprender a Aprender, pois eran eles/as mesmos/as quenes debían contrastar diferentes fontes informativas (enciclopedias, documentais de seres vivos, búsqueda na rede...) e ser quen de seleccionar as máis relevantes. Por outra banda a Competencia Lingüística xogou un papel imprescindible como motor transmisor da información, mediante a expresión escrita (na elaboración da presentación da actividade) e a expresión oral a través da comunicación do coñecemento adquirido aos seus compañeiros/as.

Coñecendo o Sistema Solar e a Vía Láctea

Coñecer o espazo, o que hai alá no ceo, lonxe da Terra, é algo que a todos nos causa curiosidade e misterio. Por iso, durante o primeiro trimestre o alumnado de 5ºB se adentrou no coñecemento do espazo, a Vía Láctea e o Sistema Solar, no que nos atopamos. Como resultado, cada rapaz e rapaza elaborou a súa propia maqueta, desenvolvendo así a Competencia Científica, a Competencia Artística e a Competencia en Comunicación Lingüística pois, tras rematar os seus traballos, visitaron as aulas de quinto e sexto curso de Educación Infantil para compartir con eles os coñecementos adquiridos e diversas aventuras sobre o espazo.  Maquetas do Sistema Solar realizadas polo alumnado de 5º de PrimariaMaqueta do Sistema Solar con luz ledAlumnado de 5ºB explicando ao alumnado de 5º e 6º de Infantil o Sistema Solar

Coñecendo a célula animal e a célula vexetal

Ao longo do primeiro trimestre o alumnado de 5ºB de Educación Primaria adentrouse no coñecemento da unidade máis pequena dun ser vivo: a célula animal e a célula vexetal, indagando nos seus compoñentes e o seu funcionamento. Como resultado, cada alumno e alumna realizou a súa propia maqueta, desenvolvendo así a Competencia Científica e a Competencia Artística, nun clima de diversión e aprendizaxe.Maquetas da célula animal e vexetal realizadas polo alumnado de 5ºB

 

Malibú.

O 21 de marzo rivemos a visita dunh cadeliña, Malibú. Coa súa coidadora explicou aos nenos e nenas a imprortancia de coidar e valorar as nosas mascotas. Tamén deu un pasiño máis e fíxomos reflexionar sobre que os nosos actos pouco meditados teñen as súas consecuencias.

Distribuir contido

Igualdade, Convivencia e Inclusión