EDUexcelencia

Alimentación vexetal!

Os alumnos de 3º de primaria quixemos investigar como se alimenta unha planta. Para elo collemos dúas flores brancas e metémolas en auga con colorante e observamos o que foi pasando ao longo da semana. Deixamos aquí os resultados!

separación de residuos no centro educativo

CONSUMO RESPONSABLE . fUNDACIÓN JANE GOODALL

CAMPAÑA DE RECICLAXE "MOVILÍZATE POLA SELVA"envío de móviles en desuso

O CICLO DA AUGA

Para entender o ciclo da auga, fixemos por grupos, unha representación nunha bolsa transparente. Debuxamos  os elementos naturais que interveñen no proceso, dende a evaporación ata a condensación. Logo enchemos as bolsas de auga e colocámolas nas fiestras da clase. Agora, todos os días podemos comprobar como o ciclo se repite unha e outra vez, como se forman as pingas de auga logo de evaporarse, e como outra vez esta volve á súa orixe.

PLANETARIO 2ºA

Os nenos e nenas de 2ºA estudamos o universo e todos os seus elementos. Con todo o que aprendemos, decidimos construir un planetario para a nosa aula. Reutilizamos cartón para facer os planetas, a lúa e o sol; buscamos información e curiosidades sobre cada un deles e...asi nos quedou!!!

PLANETARIO 2ºA

Creamos vídeos educativos

O alumnado en pequeno grupo, organizouse e elaboraron  un vídeo educativo para os seus compañeiros. Tiveron que buscar, resumir, estruturar, organizar... información para poder conseguir un resultado que agradase a todos.

Exposición de maquetas das células eucariotas

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas das células eucariotas animais e vexetais e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de cuarto de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca que falan sobre as células.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Exposición de maquetas do Sistema Solar

Os alumnos e alumnas de 5ºA de Educación Primaria realizaron cadansúas maquetas do Sistema Solar e expuxeron o seu traballo na Biblioteca. Convidaron aos rapaces e rapazas de primeiro e segundo de Educación Primaria para compartir con eles o que aprenderon e aproveitaron para ensinarlles algúns dos fondos documentais que poden atopar na nosa Bibilioteca sobre astronomía. Os pequenos estiveron moi atentos ás explicacións, preguntaron moitas dúbidas e disfrutaron moito da actividade.

Podes ver as imaxes da exposición aquí.

Economía circular

Aproveitando que o día da Terra é o 5 de xuño o alumnado de 6º recibiu unha charla sobre economía circular; aprendendo o que significa ese termo e a importancia de realizar un consumo responsable.