Mellora da convivencia

CADEIRAS VERMELLAS

Este curso tamén colaboramos coa iniciativa "Sillas Rojas" que pretende dar visibilidade aos nenos en países que non teñen dereito a educación. Tratamos o tema na aula e logo cadaquen realizou un boceto da súa silla, elexiu o material e executouna. Estes foron os resultados.

CONVIVIMOS E XOGAMOS

Ao longo do curso descubrimos novos xogos cos que traballamos a atención, o respecto das normas, a axuda aos compañeiros, a empatía e comprensión... Tamén colaboramos entre todos para realizar o noso propio xogo do memory!

ACTIVIDADES COA MESA DE LUZ

Os máis pequeniños traballamos dun xeito moi motivante utilizando unha mesa de luz. Enriba fixemos agrupacións con pedras de cores e as nosas creacións con figuras de xel.

O MAGOSTO

O MAGOSTO

VISITA DA CADELA MALIBU

Grazas a Casa Xanceda e en concreto a Adriana tuvemos a oprtunidade de coñecer a cadela Malibu a traves da cal nos transmitiron o importante que e o acollemento de animais . Non so foi unha xornada de convivencia entre diatintos grupos senon tamen de convivencia cos animais.

VISITA DA CADELA MALIBU

MALIBU

No mes de marzo tivemos a sorte de recibir a visita dunha profesional da Casa de Xanceda acompañada da cadela Malibu. Con ela vimos que coidados necesita un can e o importante que e a adopcion de animais abandonados .

MALIBU

O UNIVERSO

Grazas os alumn@s de 5 de primaria afianzamos os coñecementos sobre o universo ademais de establecer lazos de compañerismo entre etapas

O UNIVERSO

Traballamos en equipo

Como sabedes, parte do profesorado de Educación infantil estamos a participar nun Seminario de aprendizaxe cooperativa. Isto involucra ao noso alumnado, traballando de xeito conxunto e axudándose entre eles.

Na foto o equipo “Rangers”, que logo de levar a cabo a estrutura cooperativa  1,2,4 están a compor o puzzle de equipo.

Traballamos en equipo