FIO DE ARIADNA II Artigo do blogue susirey 09/04/2024 - 09:31
MENÚ MES DE ABRIL Páxina gedepevi 30/03/2024 - 11:47
BECAS E AXUDAS PARA ESTUDOS DE NIVEIS POSTOBRIGATORIOS Páxina pipaca 19/03/2024 - 18:55
8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER Historias pipaca 09/03/2024 - 20:14
Punto laranxa contra o acoso escolar Webform pipaca 07/03/2024 - 18:46
ANDAINA CONMEMORACIÓN DÍA DA MULLER Páxina pipaca 29/02/2024 - 13:36
ADMISIÓN ALUMNADO Historias pipaca 28/02/2024 - 13:51
MENUDA CAMPIONA! Páxina pipaca 27/02/2024 - 21:07

Atención á diversidade

CADEIRAS VERMELLAS

Este curso tamén colaboramos coa iniciativa "Sillas Rojas" que pretende dar visibilidade aos nenos en países que non teñen dereito a educación. Tratamos o tema na aula e logo cadaquen realizou un boceto da súa silla, elexiu o material e executouna. Estes foron os resultados.

ACTIVIDADES MATEMÁTICAS

Durante este curso escolar fixemos talleres continuados de matemáticas manipulativas, para poder comprender mellor todos aqueles contidos que traballamos a diario dentro da aula. Sempre deixamos un rato de manipulación libre e creatividade, para dar forma ás nosas propias ideas.

BLOQUES LÓXICOS

XEOPLANOS

REGLETAS

CONVIVIMOS E XOGAMOS

Ao longo do curso descubrimos novos xogos cos que traballamos a atención, o respecto das normas, a axuda aos compañeiros, a empatía e comprensión... Tamén colaboramos entre todos para realizar o noso propio xogo do memory!

EXPERIMENTANDO CON MESTURAS

Nesta actividade eleximos sustancias cas que nos apetecía experimentar, determinamos o material a utilizar e tomamos notas das nosas hipóteses. Despois de levar a cabo as mesturas, observamos se as nosas suposicións erna correctas ou non.

ACTIVIDADES COA MESA DE LUZ

Os máis pequeniños traballamos dun xeito moi motivante utilizando unha mesa de luz. Enriba fixemos agrupacións con pedras de cores e as nosas creacións con figuras de xel.

PAPIROFLEXIA

Nesta actividade traballamos a comprensión de textos instructivos e realizamos animais con papel, neste caso unha bolboreta.

PLAN XERAL DE ATENCIÓN Á DIVERSIDADE