Lingua Castelá |
A continuación, nos arquivos adxuntos, pode ver a información relativa á Programación de Lingua Castelá e Literatura do curso 2021-2022. Se precisa máis información póñase en contacto coa docente. |
|||
Nos documentos adxuntos podes consultar os seguintes datos da materia de LCL: - Programación do curso 2019-2020 - Material para os alumnos: este documento contén a distribución da materia para a ESO, os contidos mínimos para aprobar a materia e os criterios e instrumentos de avaliación e de cuantificación. - Recuperación da materia pendente. |
|||
1.- Lectura de obras de teatro. 2.- Explicación de nocións básicas de teatro. 3.- Elaboración dos textos por grupos. 4.- Ensaios e posta en escena. Podedes ler as obras escritas polas cinco compañías de teatro de 1º ESO no arquivo adxunto Algunhas imaxes:
|
|||
DEPARTAMENTO DE LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA CURSO 2018-2019 Nos arquivos adxuntos podes consultar: - Programación do curso 2018-2019. - Criterios e instrumentos de avaliación e de cuantificación. - Avaliación de pendentes. - Grao mínimo de consecución para aprobar |
|||
DEPARTAMENTO DE LINGUA CASTELÁ E LITERATURA María Lojo Abeijón Blog do departamento: http://barcodebabel.blogspot.com.es/ Nos arquivos adxuntos podes acceder: a) Á programación completa do curso 2017-2018 b) Aos criterios de avaliación do curso 2017-2018 c) Ao plan de seguimento para a recuperación da materia pendente.
|
|||
Estas son las actividades seleccionadas para que los alumnos que no hayan superado la materia puedan seguir trabajando durante el verano. A algunos alumnos que han aprobado la materia en junio, también se les ha recomendado que las realicen. Pincha en los documentos adjuntos. |
|||
El PARCHÍLABRA es un juego de vocabulario creado por el grupo de Lengua Castellana de 1º ESO A. Básicamente, consiste en jugar con un tablero de parchís numerado y con casillas señaladas con el signo ? , en donde se tendrá que contestar a una serie de preguntas sobre las palabras seleccionadas de los textos trabajados en clase. Se trata, por tanto, de un juego de repaso de vocabulario. |
|||
EN Lengua Castellana en el grupo de 2º ESO C creamos un cómic digital a través de varias aplicaciones informáticas. Como ya estaban trabajando el cómic en Lingua Galega, realizando uno de forma tradicional, decidimos probar este formato. |
|||