MENÚ FRANCÉS Páxina gedepevi 22/05/2024 - 13:27
Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar curso 2024-25. Páxina bggon 21/05/2024 - 11:43

Educación Física

CROS PORTO DO SON

O pasado venres 2 de febreiro unha delegación de 41 alumnos desprazouse ata o Campamento do Loreto no Porto do Son para disputar a fase comarcal de Cros escolar, nunha mañá soleira o noso alumnado disfrutou moito das 4 carreiras nas que participou, cuns resultados variados quedaron clasificados para a seguinte fase intercomarcal o seguinte alumnado:

• Infantil feminino: Cayetana García Recarey de 6º EP.
  • Infantil masculino: Roi Agrelo González de 1º ESO.
  • Cadete feminino: Aleixa González de la Fuente de 2º ESO.
  • Cadete masculino: Pedro Sóñora Paz de 2º ESO.

A seguinte fase celebrarase o 23 de febreiro no Estadio de San Lázaro en Noia.

COÑECE O TEU CLUB - CLUB DE REMO DE NOIA

Estes días estiveron de visita no noso colexio os amigos do Club de Remo de Noia, trouxeron ao colexio unha variedade de embarcacións e amosáronnos as distintas actividades que fan a cotío no club, o noso alumnado estivo practicando animadamente e quedamos convidados para visitalos nas instalacións de Testal e gozar así dunha experiencia no mar.

CAMPO A TRAVÉS - XOGADE DEPORTE EN IDADE ESCOLAR

O alumnado de 1º e 2º de ESO rematou a nosa participación por este curso escolar nas probas de campo a través, estivemos presentes nas probas de Noia e do Porto do Son da fase zonal, ningún dos nosos acadou a clasificación para a seguinte fase comarcal, para o ano esperamos voltar e desfrutar de novo desta gran experiencia.

CAMIÑO DE SANTIAGO DA RÍA DE MUROS E NOIA

O alumnado de 1º e 2º de ESO na chegada á praza do Obradoiro logo de realizar o último tramo do Camiño de Santiago Ría de Muros e Noia, foron 14kms dende Brión ata Santiago de Compostela nuha xornada que resultou máis dura do previsto debido o día solleiro que tivemos.

EDUCACIÓN FÍSICA

DEPARTAMENTO

A Educación Física como contido de ensino que debe impartirse nos centros escolares, sufriu ó longo da historia diferentes evolucións en función das concepcións propias da época. Na actualidade, a Educación Física pretende contribuir á mellora da calidade de vida e posibilitar a práctica de actividades corporais para tódolos alumnos e alumnas sin discriminación de ningún tipo.

A comprensión da conducta motriz non pode aillarse da comprensión do propio corpo entendido na súa globalidade. Igualmente, a educación a través do corpo e da súa capacidade de movemento non debe reducirse ós aspectos perceptivos ou motores, senón que implica aspectos de expresión, de comunicación, afectivos e cognoscitivos.

Torneo de tenis CPI Cernadas de Castro 2016

O próximo venres 29 de abril comezará o Torneo de Tenis CPI Cernadas de Castro 2016, que terá lugar na pista exterior do centro.

Haberá dúas modalidades, individual e dobres. Estará aberto para todo o alumnado de ESO.

Os delegados e delegadas dos distintos grupos dispoñen xa das follas de inscrición. De todos os xeitos, deixamos como adxuntos copias das dúas follas por se fora necesario.

O cadro de participantes e os resultados iranse actualizando semanalmente nesta páxina web.

VIAXE Á NEVE 2015

Unha vez rematada a nosa viaxe á neve, os alumnos de 4º da ESO estivemos lembrando as nosas vivenzas nesa estadia polos Pirineos, por iso fixemos unha presentación de powerpoint onde relatamos a nosa convivencia ao longo dunha semana inesquecible.

O RECUNCHO DO DEPORTISTA

Levamos un tempo pensando en inaugurar unha sección adiicada aos nosos alumnos que dunha maneira ou outra destacan nunha modalidade deportiva, por este motivo comeza hoxe está sección, que chamaremos O RECUNCHO DO DEPORTISTA na que amosaremos os pequenos logros que acadan os nosos alumnos no deporte que practican.

Imos adicar este primeiro número a uns deses alumnos deportistas que ultimamente non paran de cosechar éxitos, PABLO OLIVER IGLESIAS leva tempo regateando no seu optimist e ultimamente estanos acostumando a acadar moi bos resultados, o que o vai levar a participar a finais deste mes de xuño no campionato de España da súa especialidade que se vai celebrar en Santander.

Pablo Oliver, a pesar de su juventud, cuenta con diversos premios y dos subcampeonatos gallegos.

Para saber máis pincha nos seguintes enlaces: