Xeometría

Matemáticas Manipulativas

No terceiro trimestre o alumnado de 5ºB mergullouse de fondo na xeometría a través das matemáticas manipulativas mediante a creación de poliedros realizados tanto con papel como con escarvadentes e plastilina.

experiencia foi todo un éxito xa que de resultado obtivemos poliedros moi diversos e orixinais, algúns e algunhas chegaron ata a construír figuras unindo diversos poliedros. Deste xeito desenvolvemos a Competencia Matemática así como a Competencia Artística e Competencia en Sentido da Iniciativa e Espírito emprendedor, pois os discentes eran quenes pensaban primeiro as figuras, e logo construían, sendo cada vez máis conscientes da presenza dos mesmos na súas vidas cotiás.

.Deseñando poliedrosCreando poliedros

Traballando a xeometría

O alumnado de 2º ESO, aplicando as nocións de Xeometría, convertíronse en verdadeiros remodeladores e calcularon un presuposto de adecuación dun piso. Foi un proxecto colaborativo, no que fixeron uso das TIC e que desenvolveron moi satsfactoriamente.