Mellora da convivencia

día da non violencia de xénero

Para o día 25 de Novembro participamos na actividade a nivel centro proposta polo equipo de convivencia na elaboración do xardín da lembranza, facendo unhas flores  cunha mensaxe positiva sobre a igualdade de xénero.

día da non violencia de xénero

Samaín

Xunto cos compañeiros de 1º fixemos un corcho  e participamos no concurso se cabazas que propuxo a nivel centro o EDL.

Samaín

Sembra emocións e recollerás calma

A xestión e a regulación emocional é un contido fundamental nas aulas, polo que debemos proporcionarlle ao alumnado os recursos precisos para que poidan logralo.
Para que o noso alumnado sexa emocionalmente competente creouse na aula de Pedagoxía Terapéutica un recuncho da calma cun kit de materiais e ferramentas útiles como botellas da calma, mandalas, dados e pelotas antiestrés, un semáforo de conduta e unha roda de regulación do comportamento.

Sembra emocións e recollerás calma