scratch

Xogos con Scratch

Despois de catro sesións na aula de informática, os alumnos de 1º ESO remataron o seu primeiro proxecto Scratch.

Todos intentaron programar unha versión do xogo clásico Pong. O traballo foi moi guiado, pois era a súa primeira experiencia programando. Aínda así, moitos deles engadiron modificacións e melloras ao proposto inicialmente.

Como mostra do traballo feito polos alumnos, deixamos aquí (hai que premer na imaxe e despois en "entrar como convidado") o a versión feita por Marc Carnota, de 1º ESO A.

Marc Pong

Iniciación á programación

Os alumnos e alumnas de 1º ESO están a ter o seu primeiro contacto coa programación a través de Scratch. Trátase dunha linguaxe de programación moi visual que permite arrastrar o código no lugar de ter que escribilo, o que fai moito máis atractivo o seu uso. Os rapaces e rapazas de de 1º ESO levan catro semanas programando unha pequena versión do xogo Pong. Nas próximas semanas subiremos a esta mesma páxina o xogo feito por algúns deles.

Fai clic en calquera das imaxes para ir á galería.