Plan Proxecta: Mestres Gandeiros

PROXECTO: OS POLIÑOS DE MOS

proxecto: os poliños de mos de María Jesús Pérez Fernández

Aquí vos deixamos un vídeo algo longo, pero é un resumo de todo o que aprendemos das galiñas e dos pitiños de Mós. Traballamos a lóxica-matemática, a lectoescritura, a arte, e sobre todo o coñecemento, da natureza e concretamente duns animais que temos moi  pretiño de nós, as galiñas e o galos. Foi toda unha experiencia poder ter unha incubadora no noso cole e así xurdiu a idea de traballar e investigar sobre eles. Asique, outro reto máis conseguido no CPI DE CASTROVERDE. Para o curso máis e moito mellor!!

DECORAMOS CON CASCA DE OVOS

Estes días, na aula de 4 anos, edtivemos reviclando as cascas dis ovos que se usan na cociña. E así decoramos o noso ovo.

A GALIÑA DE MOS VAI Á ESCOLA

A galiña de mos vai á escola! de Elena Pérez López

O mes de abril foi máxico para o alumnado do noso centro! Que pode haber máis emocionante ca esperar o nacemento de pitiños? Grazas á Asociación de avicultores da raza Galiña de Mos (AVIMOS), en colaboración coa Deputación de Lugo, puidemos vivir todo este proceso. Non perdemos detalle das dúas charlas que Monasterio e que, con moita amabilidade, nos explicaron un montón de curiosidades sobre a raza autóctona galega. Moitas grazas por todo a Monasterio e Sandra e ó seu fermoso proxecto!