Formalización matrícula alumnado ESO 2021/22

O alumnado do Centro e o de novo ingreso ten que formalizar a matrícula nos prazos seguintes:

• Prazo ordinario. Alumnado que supere todas as materias en xuño: do 1 ao 10 de xullo de 2021, nestas datas:
    • 4º curso de ESO................................... 1 e 2 de xullo.
    • 3º curso de ESO................................... 1 e 2 de xullo.
    • 2º curso de ESO................................... 5 e 6 de xullo.
    • 1º curso de ESO................................... 7 e 8 de xullo.
  • Prazo extraordinario. Alumnado que non promocione en xuño: do 1 ó 10 de setembro de 2021.

2. Documentos a cumprimentar e achegar:

• Impreso de matrícula debidamente cuberto (de ter algunha dúbida consultar ao persoal na Secretaría do Centro).

• Certificado de empadroamento da unidade familiar (só no caso de matricularse por primeira vez neste centro).

• Fotocopia do DNI ou NIE: orixinal para cotexar (agás telo presentado con anterioridade).

• Fotocopia Libro de familia: orixinal para cotexar (só no caso de matricularse por primeira vez neste centro).

• 1 foto tamaño carnet, co nome e o curso.

• Os alumnos que veñan doutros centros deberán achegar unha certificación académica.Os alumnos de 3º e 4º ESO deben de pasar antes pola oficina de ABANCA para facer o ingreso do Seguro Escolar, 1,12 euros, na conta do centro nº ES40-2080-0087-7031-1000-0042, entregando despois o xustificante de pago.

Pode descargar o impreso de matrícula premendo aquí.

Documento autorizacións, aquí.