CONCERTO DE INAUGURACIÓN DO CURSO 23/24

O próximo venres 6 de outubro a partir das 18:00 hs. no Paseo da Corredoira (zona palco da música) terá lugar o concerto de inauguración do curso 2023-2024 a cargo dos alumnos e profesores do Conservatorio Elemental/Profesional e da Escola de Música Municipal de Tui.

Que mellor xeito de comezar o curso cun concerto na rúa para compartir cos nosos veciños e visitantes todo o traballo que se realiza no noso centro!

Animamos a toda a Comunidade Educativa do centro, veciños de Tui e toda a xente que queira disfrutar de boa música a acercarse a ver este concerto tan especial cargado de sorpresas.

Obras de piano, conxunto de piano a 6 mans, saxo, conxunto de clarinetes, conxunto de gaitas e un ensemble moi especial formado por profesores e alumnos farán a delicia de todos os asistentes.

ACHÉGATE Á MÚSICA, ACHÉGATE A TUI!

AnexoTamaño
CARTEL CONCERTO INAUGURACIÓN CONSERVATORIO:ESCOLA DE TUI.png2.73 MB