Concerto inauguración do IKFEM 2020

Hoxe, venres 2 de outubro ás 21:00 hs. no teatro da Área Panorámica de Tui terá lugar o concerto inauguración do VIII Festival de teclado da eurocidade TUI-VALENÇA 2020 (IKFEM) a cargo do Cuarteto Contratempus.

Este ano a organización do festival INVITA aos alumnos/profesores do centro que queiran a asistir a este gran concerto de inauguración.

Para poder asistir e recibir as vosas entradas vía email é necesario escribir un correo electrónico á seguinte dirección ANTES DAS 20:00 HS. DA TARDE DE HOXE:

comunicacion@ikfem.com

Neste correo é necesario dar a seguinte información:

1. Indicar o nome e apelidos do alumno/persoa que asistirán ao concerto.
  2. Por un teléfono de contacto.
  3. Por un email de contacto.

CUARTETO CONTRATEMPUS

Variaciones a partir de un corazón

Fernando Lapa, composición

Teresa Nunes, Soprano

Crispim Luz, clarinete
Susana Lima, violonchelo
Brenda Vidal Hermida, piano
Eduarda Freitas, texto
Catarina Costa e Silva, escenificación
Mariana Figueroa, diseño de luz
Tatiana Rocha, producción

Música y escenificación van de la mano de este espectáculo de enorme singularidad estética que tiene como premisa la recreación y reinvención del repertorio de la música tradicional portuguesa, desde Galicia al Alto Douro, Douro Litoral y Trás-os-Montes, incluida Miranda do Douro. A este conocido repertorio se suman canciones y textos originales y contemporáneos.

BIO
El Cuarteto Contratempus fue fundado en 2008 por Brenda Vidal, Crispim Luz, Susana Lima y Teresa Nunes, presentándose como un ensemble formado por soprano, clarinete, violinchelo y piano, que se dedica a la interpretación y difusión de música contemporánea, y la creación de Ópera Multimedia Contemporánea.

La insólita formación de este cuarteto, representa la voz, los golpes, las manos y la gran orquesta, presentando además la posibilidad de una amplia gama de colores a disposición de los timbres contrastantes de los instrumentos que hacen esta formación tan especial.

El Cuarteto Contratempus fue galardonado con el 3er Premio Nacional de Industrias Creativas 2018 (impulsado por el Grupo Super Bock / Serralves), así como con el Premio BfK (impulsado por la Agencia de Innovación) por su labor creativa en el ámbito de la Cámara de Ópera Multimedia. En 2019, Sergio de A colaboraró con el cuarteto en la ópera Simplex, integrando la formación básica como pianista.

“Muiñeira de Pontesampaio” (melodía tradicional de Galicia)

"Ramalho” (melodía tradional del Douro Litoral)

MINHO
“Maria” (poema de Eduarda Freitas)