ENCONTRO DE ALUMNOS DE PERCUSIÓN ALÉN 2019 NO CMUS TUI: MIQUEL BERNAT

Miquel Bernat, percusionista de recoñecemento internacional e profesor na ESMAE de Oporto manterá un encontro con alumnos de Percusión o vindeiro venres 27 de setembro ás 19h na Sala de Audicións do Conservatorio Profesional de Música de Tui no marco dos encontros ALÉN 2019: Obradoiros instrumentais de música contemporánea apoiados dende o programa "O teu xacobeo" da Xunta de Galicia.

Neste acto, presentará o seu libro Estudos de concerto para marimba Vol. I, unha longa investigación que supón un auténtico fito no desenvolvemento das posibilidades técnicas e expresivas do instrumento dende a que recibiu, entre outras, a axuda do BBVA a través das Becas Leonardo a investigadores e creadores culturais.

A presenza de Miquel Bernat terá continuidade o vindeiro domingo 29 de setembro ás 18h. en San Domingos de Tui cando dirixirá a Vertixe Sonora no concerto "En ruta" co que da inicio o ciclo do mesmo nome dentro do VII Festival de creación musical contemporánea Vertixe Sonora con estreas mundiais de Cristián Morales Ossio (Chile), Ossio Yuko Ohara (Xapón), Alexander F. Müller (Alemaña) e Fernando Munizaga (Chile).

19-20h | Conservatorio Profesional de Música, Tui

ESTUDOS DE CONCERTO PARA MARIMBA

A súa versatilidade levouno a tocar coa City Orchestra de Barcelona, a Royal Concertgebouw Orchestra de Amsterdam, «Trio Allure», «Duo Contemporain» de Rotterdam, etc. Solista en numerosos recitais en Europa, Asia, África, As Américas e Australia, é destacable a estrea mundial do «Concerto para Marimba e 15 instrumentos» de David de Puerto no festival ARS MUSICA en Bruxelas e ENSEMS en Valencia. e «Mantis walk in a Metal Space» o primeiro concerto de Steel Drum, ensemble e electrónica, de Javier Alvarez no Centro George Pompidou de París. Despois de ensinar aos conservatorios de Rotterdam e Bruxelas, Miguel Bernat está a realizar un intenso traballo pedagóxico na Escola Superior de Música de Porto, na Universidade de Aveiro e na Escola Superior de Música de Cataluña. Membro fundador do Ictus Ensemble de Bruxelas, onde é primeiro percusionista e desde onde colabora coa coreógrafa belga Anne Teresa de Keersmaeker e a súa compañía ROSAS, actuando como solista no programa «Just Before» e intervindo e «rain», «Drumming Live» , «Abrilme» e «Steve Reich Evening». Solista co Lisboa Gulbenkian Ballet na coreografía de Mauro Bigonzetti «Psappha», creou o grupo «Drumming» Percusão en Porto, co que dirixiu numerosos concertos en Portugal, Francia, Alemaña, Bélxica, Brasil e España e foi elixido. Grupo residente de «Porto Capital Europeo de Cultura 2001». Apasionado pola creación contemporánea, Miguel Bernat colabora estreitamente con numerosos compositores (dedicáronse a elas decenas de obras), contribuíndo así a ampliar o repertorio de percusión en constante evolución.

Entrada libre ata completar aforo.