Aliméntate Ben!

MERENDAS CEIP VICENTE RISCO

CUALEDRO E A SÚA ALIMENTACIÓN

Tagged:

"UN CORPO PARA TODA A VIDA"

Esta semana presentámosvos un proxecto que ten como obxectivo que os alumnos e alumnas adquiran hábitos de vida saudables.

Ten como fin que o alumnado adquira estes contidos, se conciencie da importancia dos mesmos na súa vida cotiá, e cal é a repercusión que teñen na aparición de futuras enfermidades.

Está estruturado en 4 Unidades didácticas (teoría + práctica):

1. Alimentación.                          3. A hixiene postural e corporal.

2. A actividade física.                  4. Os primeiros auxilios.

Preme na imaxe para comezar a túa aprendizaxe.

PONLLE AS PILAS AO TEU BOCATA

Tagged:

Hoxe tivemos unha visita no cole. Os nosos amigos do programa "Ponlle as pilas ao teu bocata" volven ao CEIP Vicente Risco para promover o consumo de pescado e marisco en conserva entre os nosos nenos.

Este programa está dirixido para nenos e xóvenes de 5 a 16 anos de toda Galicia e realízase a través de diversos talleres presenciais nos centros educativos.

No seguinte enlace poderedes ver diversas receitas de bocatas saudables, consellos, xogos, unidades didácticas para os distintos niveis... preme na imaxe e descúbre toda a información.

RECORDADES QUE NOS CONTARON?

Pois aquí tedes as nosas fotografías

ANO 2013-2014:          Foto

ANO 2019-2020:          Foto

AS RÍAS GALEGAS

Tagged:

O rasgo máis singular da costa de GALICIA son as súas rías. Estas formacións xeolóxicas atópanse en moi pocos lugares do mundo. Trátanse de brazos de mar que se introducen no continente creando un litoral recortado sensible ao movemento das mareas.

Nas rías mézclase a auga doce dos ríos coa salgada do mar. Esto fai que existan sempre niveis variables de salinidade que propicia un colorido especial aos paisaxes e os pobos pesqueiros.

A continuación, presentamos un enlace no que descubriremos a fauna das nosas costas galegas:

¿CRUSTÁCEO OU MOLUSCO?

Tagged:

Sabes distinguir un mexilón dun percebe... pero

¿cal deles é un crustáceo e cal un molusco?

Os crustáceos (do latín crusta, “costra, corteza”) teñen un caparazón duro ou flexible e poden ser de dous tipos: de corpo alargado (como o langostino, o gambón, a gamba, o bogavante, a langosta ou a cigala) e de corpo corto (como a centola, o boi de mar, a nécora ou o percebe).

Os moluscos (do latín molluscus, “blando”), teñen o corpo blando que pode estar cuberto por unha concha (univalvos ou gasterópodos), por dúas conchas (bivalvos) ou desnudo e con tentáculos (cefalópodos). Dentro dos moluscos univalvos (dunha soa concha) están a lapa, o bígaro e a cañailla. Respecto aos moluscos bivalvos (de dúas conchas), atopámonos cos mexilóns, as navallas, as vieiras, os berberechos, as zamburiñas, as coquinas e as ostras. Por último, entre os cefalópodos, están o calamar, a sepia, o pulpo e a pota.

Deixámosvos uns vídeos que volo explicarán de xeito divertido:

VÍDEOS EN 3D

Tagged:

Remataron as vacacións de Nadal e con elas a época do ano no que se consume máis marisco.

Hoxe ímos ver como fan os marisqueiros para conseguilo. Case case coma si estiveramos alí con eles grazas aos vídeos 3D.

Os vídeos en 3D posúen unha tecnoloxía de filmación e proxección que simula a visión tridimensional humana.

PERCEBEIROS

MARISQUEO

JUEGOS DE NUTRICIÓN

Tagged:

Nourish Interactive es su recurso gratis para juegos de nutrición para niños, actividades interactivas, y herramientas de nutrición para los padres, y todo esto en un solo sitio. Creado por profesionales de nutrición y profesionales de asistencia médica, el sitio para la educación de nutrición de Nourish Interactive les ofrece a los niños el conocimiento y las capacidades que necesitan para hacer decisiones saludables para toda la vida.

Además, en el siguiente enlace podemos encontrar Juegos que les enseñan a los niños cuáles son los grupos alimenticios, y los beneficios saludables de cada uno de los grupos alimenticios al igual que los escalones de la pirámide que promueven el ejercicio.

Lista de juegos completa

"CON LA COMIDA SÍ SE JUEGA"

Tagged:

La Asociación General de Consumidores, ASGECO CONFEDERACIÓN, creó la primera edición de “Con la comida SÍ se juega” con el objetivo de luchar contra la obesidad infantil a través de un juego educativo interactivo que promueve hábitos de alimentación saludables, dirigido a la población infantil comprendida en una franja de edad de entre 8 y 13 años, informándoles sobre las pautas nutrición adecuadas según el momento del día y la actividad física.

En su segunda edición, “Con la comida SÍ se juega 2.0” además de promover hábitos de alimentación saludable en la infancia se tiene el objetivo de conseguir un estilo de vida saludable desde la infancia promoviendo el consumo responsable para fomentar el desarrollo sostenible, puesto que es desde la infancia y la adolescencia donde se fijan los hábitos que predeterminan la conducta en la vida adulta.

Por tanto, “Con la comida SÍ se juega 2.0” quiere informar, sensibilizar, formar, difundir y promover a través de las distintas secciones de su web los hábitos de alimentación saludable, las pautas de consumo responsable, la información específica de la campaña para padres y profesores. Propondrá un juego para niños, así como las novedades del programa y noticias relevantes en una sección de blog/noticias.

Entra en el enlace y descubre todo lo que nos aporta el programa.

Y si lo que quieres es entrar directamente en el juego, aquí teneis el enlace directo:

ALIMENTACIÓN SANA

Tagged:

Unha boa alimentación é fundamental para ter unha boa saúde.

Aquí tedes un pequeno enlace co que podemos aprender xogando a comer dun xeito saudable.

Feito con Drupal 6

Proxecto Webs dinámicas