Mellora das Competencias Básicas en Ciencia e Tecnoloxía

"DIGICRAFT NO NOSO CENTRO"

A Xunta e Vodafone poñen en marcha en Galicia o programa Digicraft no teu cole para reforzar as competencias dixitais dos xóvenes.

Ata 50 centros poderán beneficiarse desta iniciativa dirixida a alumnos de 6 a 12 anos

Preme na imaxe para ir a Digicraft.

A Consellería de Educación, Universidad e Formación Profesional, a Axencia para a Modernización Tecnolóxica de Galicia (Amtega) e a Fundación Vodafone España acaban de firmar un convenio para reforzar as competencias dixitales nas aulas co programa “DigiCraft en tu cole”, dirixido a nenos/as de 6 a12 anos. Galicia é a primeira Comunidade na que a Fundación Vodafone pon en marcha esta iniciativa.

Dito programa será levado por 50 centros escolares, terá unha duración de dous anos e enmarcarase   no Plan de Promoción do Talento Dixital de Galicia “DigiTalent” impulsado pola Amtega.

Os centros adheridos terán acceso á formación para que os profesores poidan impartir o programa nas aulas, así como aos materiales descargables para o desenvolvemento das actividades e dotación de material para cada centro, que permitirá aos docentes e alumnado desenvolver as actividades establecidas: tabletas e kits tecnolóxicos.

O programa articúlase arredor da metodoloxía DigiCraft, unha metodoloxía de aprendizaxe específico baseada no xogo e a experimentación, diseñada pola Universidade de Salamanca para a Fundación Vodafone España para axudar aos nenos e neneas a adaptarse a unha sociedade dixital en rápida evolución e para mostrarlles as posibilidades que o mundo dixital ofrece.

Plan Digitalent

“DigiCraft no teu cole” está encuadrado nas iniciativas do Plan de Promoción del Talento Dixital de Galicia 2020, DigiTalent, para impulsar as vocacións científico-tecnolóxicas e os novos perfiles dixitais. O Plan, que se puxo en marcha este curso está desenvolvendo 15 iniciativas en colaboración cos axentes do ecosistema dixital.

Toda a información sobre as novas actividades e as que están en curso están dispoñibles no portal do Plan DigiTalent digitalent.xunta.gal.

Feito con Drupal 6

Proxecto Webs dinámicas