Plástica

23 MANUALIDADE CON RECICLAXE.

Esta semana dexámosvos un vídeo no que poderedes escoller 1 ou varias manualidades das 23 que nos mostran. Cal escollerás ti?

Non esquezas de mandarnos unha fotiño para ver o resultado.

"CARIÑAS EXPRESIVAS"

Para este fin de semana propoñémovos unha manualidade moi sinxela.

A actividade consiste en que vós mesmos creedes as vosas "cariñas expresivas".  Aquí tedes as instruccións.

Preme na imaxe para velo mellor.

ACTIVIDADES E MANUALIDADES DE RECICLAXE

A continuación compartimos convosco algunhas ideas para pasar un bo rato facendo manualidades con materiais de refugallo.

Entra no enlace e comeza a crear a túa manualidade.

365 MANUALIDADES PARA PASARLO EN GRANDE

Tagged:

ESCOLLE A TÚA MANUALIDADE E " MANS Á OBRA".

Durante o período de confinamento teremos que facer unha manualidade (a que ti queiras) á semana

Para iso, terás que empregar o material que teñas na casa (cartón, plástico, folios, tapóns, madeira...)

Unha vez que as teñas feito mándanos unha foto para poder xuntar todas.

Se queres algunha idea preme na imaxe e escolle as túas.

QUE PODEMOS FACER CUNHA CUNCA DE OVOS?

Moitas veces non nos damos conta da cantidade de manualidades que podemos facer con cousas que empregamos a diario.

Hoxe a actividade que vos queremos mostrar é un gusano coas cuncas dos ovos.

Visionade o seguinte vídeo e mans á obra...

MANUALIDADES FÁCILES PARA TODAS AS IDADES

Tagged:

Aquí vos deixamos outra páxina Web con centos de manualidades coas que pasar horas de diversión.

Preme na imaxen e atoparás manualidades paso a paso para facer na casa, con todo tipo de materiais. En Pequeocio podes buscar a túa manualidade por idade ou por material ¡elixe as túas!