1º Educación Primaria

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: AT THE SEASIDE.

AT THE SEASIDE

A continuación un vídeos coa explicación:

Unha vez o visionedes, toca facer as seguintes actividades:

+ As actividades  ONLINE do seguinte enlace:

ENLACE 1

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: MY FAVORITE FOOD.

MY FAVORITE FOOD

A continuación deixámosvos 2 vídeos, esperamos que vos gusten:

Unha vez os visionedes, aquí tedes uns pequenos xogos para traballar o contido de hoxe:

(preme nas 2 imaxes para acceder aos enlaces)

Ademais toca facer as seguintes actividades:

(preme na imaxe para podelas ver mellor, descargalas e imprimilas

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: MY BODY.

MY BODY.

A continuación deixámosvos 2 vídeos (cancións) sobre as partes do corpo, esperamos que vos gusten:

Unha vez os visionedes, aquí tedes dous pequenos xogos para traballar "O corpo":

(preme nas imaxes para acceder aos enlaces)

Ademais toca facer as seguintes actividades:

(preme na imaxe para podelas ver mellor, descargalas e imprimilas)

1º EDUCACIÓN PRIMARIA: HOUSE

HOUSE

A continuación deixámosvos 2 vídeos, esperamos que vos gusten:

Unha vez os visionedes toca facer as seguintes actividades:

(preme na imaxe para podelas ver mellor, descargalas e imprimilas)

"A CEBRA CAMILA"

Hoxe propoñémonos un conto moi especial:

"A CEBRA CAMILA"

Esta cebra vive nun país onde o vento dá a volta... e un día ese mesmo vento levoulle as súas raias. Como recuperará Camila as súas raia tan preciadas?

Solidaridade e xenerosidade mestúranse neste conto para dar un resultado xenial. Esperamos que vos guste!!!!

REPASAMOS AS SUMAS.

Aquí vos deixamos unha serie de sumas levando, para que as fagades pouco a pouco e que nos sirvan como repaso.

Preme na imaxe para velas ou descargar o documento.

"CARIÑAS EXPRESIVAS"

Para este fin de semana propoñémovos unha manualidade moi sinxela.

A actividade consiste en que vós mesmos creedes as vosas "cariñas expresivas".  Aquí tedes as instruccións.

Preme na imaxe para velo mellor.

CONTOS EN GALEGO.

LETRAS GALEGAS 2020: RICARDO CARVALHO CALERO

Como xa sabedes de anos anteriores, o próximo 17 de maio, festexamos o Días das Letras Galegas. Este ano adícaselle a Ricardo Carvalho Calero.

En atención á situación excepcional que vivimos por mor da Covid-19 e ás especiais circunstancias en que se celebra este ano o Día das Letras Galegas, a editorial Bolanda, coa colaboración da Secretaría Xeral de Política Lingüística, pon no Portal da Lingua Galega, a disposición dos máis pequenos da casa, un novo volume da colección As miñas primeiras Letras Galegas dedicado a Ricardo Carvalho Calero.

Grazas a isto, os nenos e nenas galegos coñecerán, da man dos seus amigos Os Bolechas, o persoeiro a quen se lle dedica este 2020 o Día das Letras Galegas e achegaranse a unha das súas obras narrativas fundamentais: Scórpio.

Ademais o Equipo de Normalización Lingüística, a través do enlace http://aspitas.gal, pon en marcha unha iniciativa destinada a aproximar aos escolares de idades comprendidas entre os 3 e os 12 anos a figura e a obra de Ricardo Carvalho Calero.

Dende dito enlace temos acceso ao conto "As pitas baixo a choiva", a 4 pezas musicais inspiradas no conto e a unha unidade didáctica que ten como finalidade dar a coñecer de xeito lúdico a Ricardo Carvalho.

Queredes escoitar o conto???

Pois imos alá ...  preme na imaxe para que comece.

Ademais, se o que queredes é lelo por vós mesmos e facer unhas actividades, aquí tedes os enlaces:

conto                     unidade didáctica

Demostrádenos o que aprendestes!!!

Entran no seguinte enlace e realizan as actividades destinadas ao nivel escolar no que te atopas:

ou ben, atrévete co seguinte rosco:

100 XOGOS PARA FACER NA CASA

Ainda que estemos na casa non podemos esquecernos de xogar. Para aqueles que estades sen ideas, achegámosvos 100 xogos que podedes facer na casa coas vosas familiar.

Preme na imaxe para ver os xogos.