Avisos e información

Arquivo das novas de actualidade do colexio

Xa somos centro E-Dixgal!!!!

O próximo curso o CEIP Sestelo Baión incorpórase ao programa E-Dixgal da Consellería de Educación da Xunta de Galicia.

Este programa permite o uso do libro electrónico e da plataforma educativa EVA. A incorporación no programa será progresiva, no curso 2022/23 o alumnado de 5º de primaria e no curso 2023/24 o alumnado de 5º e 6º de primaria.

Ao comezo do curso faremos unha reunión informativa coas familias do alumnado de 5º de primaria para explicar como se levará a cabo o proxecto e resolver todas as dúbidas que poidades ter. (ver vídeo)

Novos protocolos de actuación Covid y detección de infección con test de antíxeno

Pincha sobre as imaxes para descargar os protocolos resumidos.

Experiencia eTwinning do noso alumnado

Se clicades neste enlace poderedes ver a experiencia formativa do alumnado de 6º de Primaria no proxecto  de eTwinning en colaboración con escolas portuguesas,  italianas e galegas.

Ao final do artigo ao que accederedes clicando no enlace, tedes a opción de ver e descargar a revista "As árbores", non vola perdades!

Esta experiencia e moitas máis están recollidas no blogue do equipo de dinamización da lingua galega do noso colexio, que tedes no bloque esquerdo desta páxina web.

Como empregar o servizo de videoconferencias Webex (alumnado)

AbalarMóbil. Como funciona?

No colexio empregamos a aplicación AbalarMóbil para comunicarnos coas familias. Nos seguintes enlaces e videotitoriais tedes máis información sobre todas as funcións que tedes dispoñibles na aplicación.

Pemede aquí para saber como rexistrarvos

Premede aquí para ver a guía completa.

Premede aquí para ver como comunicarvos cos mestres a través do servizo de mensaxería.

Plataforma Agueiro: Orientacións básicas para as familias.

Orientacións para o acceso e funcionamento (atopar o material compartido polo mestre/a,  uso do servicio de mensaxería co mestre/a) da plataforma Agueiro.

Pais separados, garda e custodia e patria potestade

Á vista dalgúns acontecementos recentes, pareceunos de importancia publicar esta folla informativa con aspectos esenciais relacionados coa situación dos pais divorciados. Esta folla pretende aclarar este asunto e orientar as familias para un mellor entendemento e concordia co propio centro.

Os deberes dos pais e nais segundo a nova lei

A lei de convivencia aprobada o pasado verán no Parlamento de Galicia introduce importantes novidades nos dereitos e deberes dos diferentes membros das comunidades educativas. É por iso que consideramos interesante que todos coñezamos o establecido na nova lei.

Neste primeiro resumo facemos fincapé nas obrigas das familias en relación cos seus fillos e os centros educativos.