Avisos e información

Arquivo das novas de actualidade do colexio

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA O PRIMEIRO DÍA DE CURSO - LUNS 11

Bo día familias,

Deixo un documento para descargar que deberá vir cuberto o luns 11.

É moi importante traelo cuberto para á hora da saída saber se cada nena/o vai empregar servizo de autobús (parada), servizo de comedor ou se o veñen recoller.

Se non se dispón de impresora pode vir escrito á man.

Moitas grazas,

O equipo docente

PERIODO DE ADAPTACIÓN E CALENDARIO ESCOLAR (este último actualizado 15/09/23)

Boas tardes familias,

Se pinchades nas imaxes de arriba poderedes ver toda a información relativa ao período de adaptación de Eduación Infantil e tamén do calendario escolar 23/24.

Este último quedara presente na páxina web na marxe dereita en versión resumida, arriba de todo por se o necesitades consultar nalgún outro momento ó longo do curso.

HORARIO SECRETARÍA XULLO - CORRIXIDO 28/06/23

A partir do día 3 de xullo o alumnado de 6º de EP xa pode vir recoller o seu Historial Académico. Ten que vir a recollelo a nai/pai/representante legal ou outra persoa cunha autorización dun deles.

Cando os vales das axudas de material e libros estean dispoñibles avisaremos para que se poidan vir recoller.

Canle de Telegram

Para mantervos ao día do que pasa no CEIP Plurilingüe de Sestelo-Baión, escanea este QR e recibirás avisos que tamén se colgan na páxina web. Prazos, solicitudes, avisos varios...

SÍGUENOS!!