Arquivo das novas de actualidade do colexio

Experiencia eTwinning do noso alumnado

Se clicades neste enlace poderedes ver a experiencia formativa do alumnado de 6º de Primaria no proxecto  de eTwinning en colaboración con escolas portuguesas,  italianas e galegas.

Ao final do artigo ao que accederedes clicando no enlace, tedes a opción de ver e descargar a revista "As árbores", non vola perdades!

Esta experiencia e moitas máis están recollidas no blogue do equipo de dinamización da lingua galega do noso colexio, que tedes no bloque esquerdo desta páxina web.

AbalarMóbil. Como funciona?

No colexio empregamos a aplicación AbalarMóbil para comunicarnos coas familias. Nos seguintes enlaces e videotitoriais tedes máis información sobre todas as funcións que tedes dispoñibles na aplicación.

Pemede aquí para saber como rexistrarvos

Premede aquí para ver a guía completa.

Premede aquí para ver como comunicarvos cos mestres a través do servizo de mensaxería.

Plataforma Agueiro: Orientacións básicas para as familias.

Orientacións para o acceso e funcionamento (atopar o material compartido polo mestre/a,  uso do servicio de mensaxería co mestre/a) da plataforma Agueiro.

Prazo para a solicitude de máscaras para o alumnado de educación primaria

16/11/2020 14:00
27/11/2020 14:00
Europe/Madrid

Prazo para a solicitude de becas para máscaras do alumnado matriculado en Educación Primaria que NON recibiu da beca de Fondolibros o vale para material escolar,

QUEN RECIBIU O VALE NON TEN QUE SOLICITAR A BECA PARA A MÁSCARA

Para máis información, tedes a orde neste enlace. A infografía e os Anexos que debedes presentar están como adxuntos nesta entrada.

O horario para solicitar as axudas será o seguinte (no caso de irmáns, pódese escoller un día ou outro):

• Martes 17N: 1º E 2º de EP
  • Xoves 19N: 3º E 4º de EP
  • Martes 24N: 5º E 6º de EP

Como empregar o servizo de videoconferencias Webex (alumnado)

Comunicado do 13 de abril de 2020, dirixido ás direccións dos centros educativos de ensino non universitario sobre as medidas a adoptar en relación co inicio do terceiro trimestre

Con motivo do mantemento da situación de emerxencia de saúde pública causada polo COVID-19, e conseguinte suspensión da actividade lectiva presencial desde o pasado 13 de marzo,  unha vez rematadas as vacacións de semana santa e coa finalidade que os centros educativos poidan iniciar a organización da súa actividade neste terceiro trimestre:

1.- A actividade lectiva non presencial continuarase, con carácter xeral, mediante repaso, reforzo e recuperación do traballo desenvolvido, centrándose na adquisición das competencias clave. Así mesmo, os centros educativos avaliarán as medidas a adoptar para a atención ao seu alumnado con maiores dificultades de acceso á educación no actual contexto.

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNOS E ALUMNAS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

O prazo de solicitude de becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo está aberto ata o día 28 de setembro de 2017.

Poden consultar toda a información no seguinte enlace:

Pais separados, garda e custodia e patria potestade

Á vista dalgúns acontecementos recentes, pareceunos de importancia publicar esta folla informativa con aspectos esenciais relacionados coa situación dos pais divorciados. Esta folla pretende aclarar este asunto e orientar as familias para un mellor entendemento e concordia co propio centro.

Os deberes dos pais e nais segundo a nova lei

A lei de convivencia aprobada o pasado verán no Parlamento de Galicia introduce importantes novidades nos dereitos e deberes dos diferentes membros das comunidades educativas. É por iso que consideramos interesante que todos coñezamos o establecido na nova lei.

Neste primeiro resumo facemos fincapé nas obrigas das familias en relación cos seus fillos e os centros educativos.

Reunión de inicio de curso coas familias

A reunión habitual coas familias a principio de curso celebrarase o vindeiro 20 de setembro ás 20 horas.

Haberá moitos asuntos importantes que tratar. Na folla informativa do calendario escolar tedes información sobre o horario de atención, días lectivos, período de vacacións, etc.