Libros de texto do curso escolar 2021-22

Importante: NON SE DEBE COMPRAR NINGÚN LIBRO DE TEXTO ATA A CONFIRMACIÓN POR PARTE DO TITOR/A EN SETEMBRO.

Premendo no adxunto deste artigo tedes a listaxe para o curso 21-22.

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar para o curso 2021-2022

Procedemento para a admisión de novo alumnado no noso colexio

Normativa que regula o proceso

AbalarMóbil. Como funciona?

No colexio empregamos a aplicación AbalarMóbil para comunicarnos coas familias. Nos seguintes enlaces e videotitoriais tedes máis información sobre todas as funcións que tedes dispoñibles na aplicación.

Pemede aquí para saber como rexistrarvos

Premede aquí para ver a guía completa.

Premede aquí para ver como comunicarvos cos mestres a través do servizo de mensaxería.

Documentación relacionada coa adaptación á COVID-19 neste curso 2020-2021

Actualizado!

ENLACE A PRESENTACIÓN-RESUMO

Impresos para a actualización de datos. DOCUMENTOS DE INICIO DE CURSO.

ACTUALIZADO!

Todos os anos, ao comezo de curso, enviamos ás familias as seguintes fichas para que actualicen os seus datos.

Recibiredes en papel unha copia desta ficha, pero por se se extravía tamén a podedes descargar desde esta mesma páxina, cubrila e entregala asinada no centro.  Este curso 20/21 deberedes descargar os documentos e devolvelos ao centro debidamente cubertos.