AVISO! Recollida de máscaras

Reserva de praza no instituto para o alumnado de 6º EP

RESERVA DE PRAZA. PRAZO

O prazo é do día 11 de xaneiro ao 8 de febreiro.

LUGAR DE PRESENTACIÓN

Nesta fase de reserva de praza non hai que achegarse ao IES Faro das Lúas a realizar ningún trámite pois é o colexio o que se encarga de recoller as reservas e de trasladalas ao IES Faro das Lúas. Neste proceso as direccións de ambos centros traballamos conxuntamente compartindo información.

Procedemento para a admisión de novo alumnado no noso colexio

Proceso de admisión para o curso 2021-2022

Este ano adiántanse algúns procesos. Esto podédelo consultar na Orde deste enlace.

1º FASE - PROCEDEMENTO ORDINARIO DE ADMISIÓN

Modelo de solicitude

AbalarMóbil. Como funciona?

No colexio empregamos a aplicación AbalarMóbil para comunicarnos coas familias. Nos seguintes enlaces e videotitoriais tedes máis información sobre todas as funcións que tedes dispoñibles na aplicación.

Pemede aquí para saber como rexistrarvos

Premede aquí para ver a guía completa.

Premede aquí para ver como comunicarvos cos mestres a través do servizo de mensaxería.

Documentación relacionada coa adaptación á COVID-19 neste curso 2020-2021

Actualizado!

ENLACE A PRESENTACIÓN-RESUMO

Impresos para a actualización de datos. DOCUMENTOS DE INICIO DE CURSO.

ACTUALIZADO!

Todos os anos, ao comezo de curso, enviamos ás familias as seguintes fichas para que actualicen os seus datos.

Recibiredes en papel unha copia desta ficha, pero por se se extravía tamén a podedes descargar desde esta mesma páxina, cubrila e entregala asinada no centro.  Este curso 20/21 deberedes descargar os documentos e devolvelos ao centro debidamente curbertos.