Benvid@s á páxina web da escola pública de Baión

BECAS E AXUDAS PARA ALUMNOS E ALUMNAS CON NECESIDADE ESPECÍFICA DE APOIO EDUCATIVO

O prazo de solicitude de becas e axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo está aberto ata o día 28 de setembro de 2017.

Poden consultar toda a información no seguinte enlace:

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DO 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

Boas,

Seguindo a normativa actual (Orde de 12 de xuño de 2017 pola que se aproba o calendario escolar no curso 2017/18 e tendo en conta a Orde de 25 de xuño de 2009, pola que se regula a implantación do segundo ciclo de educación infantil) o período de adaptación queda como segue:

Os alumnos/as de 3 anos (4º de Educación Infantil) terán un horario reducido dende o 11 de Setembro ata o 22 de Setembro (ámbolos dous inclusive):

HORA DE ENTRADA: ÁS 10:00 HORAS.

HORA DE SAÍDA: ÁS 12:00 HORAS.

Sendo este horario de obrigado cumprimento para a totalidade dos nenos/as que empezan por primeira vez.

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO

Pódese ver a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto pinchando na seguinte imaxe:

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Poden ver a publicación do listado pinchando na seguinte imaxe

LISTAS DE LIBROS DE TEXTO

Publícanse as listas de libros de textos para o curso 2017-2018 no documento achegado

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

No DOG 22 de maio de 2017 sae publicada a Orde do 16 de maio pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria ou educación especial.

Esta orde regula, entre outros aspectos, os seguintes:

1 Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS. Curso 2017/2018

Publícanse as listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS. Curso 2017/2018

Publícanse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

Non hai alumnado non admitido.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte día ao da súa publicación, ante o consello escolar.

Cambio no número de teléfono do colexio

O pasado mes de xullo produciuse un cambio no número de teléfono do colexio.

O número pasa a ser o 886151898