Visita Josito Porto

Como neste curso no colexio estamos traballando nun proxecto sobre o Cine, este xoves 9 de maio, tivemos o pracer de recibir a visita dun gran actor e músico galego, Josito Porto.

As reporteiras de 6º aproveitaron para facerlle unha entrevista coa que puidemos coñecer máis sobre a súa traxectoria profesional e algúns segredos da gran pantalla.

Moitas grazas a Josito Porto por dedicarnos de forma desinteresada parte do seu valioso tempo.

(pincha na imaxe para ver máis fotos)

(nova na prensa)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Josito Porto

Día do Libro

Conmemoramos esta data tan especial, 23 de abril-día do Libro, lucindo unhas preciosas chapas que deseño e elaborou todo o alumnado do centro.

Así de bonitas quedaron!!!

Visita a Pontevedra

O venres 12 de abril, o alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria realizamos unha visita ao Museo de Pontevedra.   Foi do máis interesante é entretida. Por unha banda, o alumnado de 3º e 4º xogou a ser detectives, seguindo  unha serie de pistas foron quen de descubrir quen  “roubara un dos cadros do museo”. Por outra banda, o alumnado de 5º e 6º realizou unha interesante viaxe pola Prehistoria na que aprenderon un montón de cousas.  Dende o Museo convidaron aos rapaces e rapazas a volver visitar o Museo acompañados das súas familias, xa que aínda lle quedaron moitas salas por descubrir, a visita é gratuíta e realizan talleres e actividades para os rapaces e rapazas que poden consultar na súa páxina web.

Por último, realizamos unha visita guiada polo centro histórico da cidade na que descubriron os segredos e a historia das súas rúas, prazas e edificios máis emblemáticos. Dende aquí o noso agradecemento á Deputación de Pontevedra por facilitarnos á visita e o desprazamento ao museo e á Oficina de Municipal de Turismo de Pontevedra e, en especial, á súa guía Raquel que tan ben nos acompañou e explicou todo.

(pincha na imaxe para ver máis fotos)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visitamos Pontevedra

Pasando a bóla

Visitounos Celtia Figueira da compañia "A Xanela do Maxín" para presentarnos un proxecto-espectáculo de intervención contra o acoso escolar.
"Pasando a bóla: Xogando para cambiar".
Utilizando a maxia do teatro e do xogo dramático, Celtia axudounos a reflexionar e mellorar sobre o respecto, a comprensión e a empatía.

Programa: Cinema con Perspectiva

O noso centro participa no programa da Consellería de Educación  "Cinema con perspectiva".

Hoxe tivo lugar esta actividade que consistiu na proxección de curtametraxes con temática en igualdade de xénero e que ten como obxectivo fomentar entre o alumnado a reflexión sobre o papel da muller na sociedade, a violencia de xénero e as desigualdades. Unha vez concluída a proxección desenvolveuse un coloquio  moderado por Nerea Lores para estimular a capacidade reflexiva e analítica do alumnado sobre os valores e as mensaxes ocultas en materia de igualdade presentes nas filmacións.

2 DE ABRIL - Dia mundial de concienciación sobre o autismo

Un ano máis, unímonos á conmemoración deste día cun gran mural elaborado entre todo o alumnado do centro. Comparte nas túas redes! #DiaMundialAutismo #AutismoCercaDeTi

Cine de Primavera

Rematamos o trimestre con Cine de Primavera. O cole convirtiuse nun improvisado cine, con taquilla, tickects, postos de palomitas e acomodadores. Os nenos e nenas viron unha película adaptada a súa idade nalgunha das dúas salas de proxección .

Un gran final de trimestre. Boas Vacacións!!!!

Álbum: Curso 2023/2024 -> Cine de Primavera