Benvid@s á páxina web da escola pública de Baión

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARAR O CURSO 2018-2019

Pódese consultar o listado de libros de texto para o curso 2018-2019 nas imaxes adxuntas ao final desta publicación.  Aínda que no terceiro curso de Educación Primaria deberase mercar tamén os cadernos de Lingua Castelá. Estos cadernos non figuran nas imaxes adxuntas xa que se está á espera de que a editorial facilite os ISBN dos mesmos. Polo que o vindeiro mércores a titora deste 3º curso enviará unha nota ás familias dos seus alumnos/as cos ISBN destes cadernos que poderanse comprar cos cheques de axuda de material.

Os libros de texto pertencentes ao fondo de libros (3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria) entregaranse ás/aos alumnas/os nas súas respectivas aulas  ao inicio do curso.

Os cadernos de inglés poderanse mercar cos cheques de axuda de material.

Se teñen algunha dúbida infórmense na secretaría do centro.

Grazas e un saúdo.

PERIODO DE ADAPTACIÓN DO ALUMNADO DO 4º CURSO DE EDUCACIÓN INFANTIL (3 ANOS)

Seguindo a normativa (Orde de 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar no curso 2018/19 e tendo en conta a Orde de 25 de xuño de 2009, pola que se regula a implantación do segundo ciclo de educación infantil) o período de adaptación queda como segue:

Os alumnos/as de 3 anos (4º de Educación Infantil) terán un horario reducido dende o 12 de setembro ata o 25 de setembro (ámbolos dous inclusive):

- Horra de entrada: ás 10 horas.

- Hora de saída: ás 12 horas.

Sendo este horario de obrigado cumprimento para todos os nenos/as que empezan por primeira vez.

Infórmase de que posteriormente haberá unha xuntanza xeral cos pais/nais para establecer normas e tamén para aclarar dúbidas ou falar de todo o que sexa preciso para un bo desenvolvemento do curso lectivo.

Atentatamente, o Equipo de Educación Infantil.

RECOLLIDA DE CHEQUES PARA AXUDAS DE MATERIAL E/OU LIBROS DE TEXTO.

Infórmase de que as persoas que non recolleron o cheque de axuda para material e/ou libros de texto poden facelo o xoves día 6 e o venres día 7 de setembro no seguinte horario:

- Xoves día 6, de 12:00 a 14:00 horas.

- Venres día 7, de 9:00 a 11:00 horas.

Este fin de semana publicarase a listaxe de libros que se empregarán en cada nivel para o presente curso escolar.

INICIO DE CURSO 2018-2019

Informamos de que seguindo a Orde do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018-2019 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia, a impartición efectica das clases realizarase do día 12 de setembro de 2018 ao 21 de xuño de 2019, ambos inclusive.

LISTAXE DEFINITIVA DE ALUMNADO DE EDUCACIÓN PRIMARIA

Estimadas familias, publícase a listaxe definitiva de admitidos e excluidos no fondo libros que se pode observar premendo na seguinte imaxe:

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS NO FONDO LIBROS

Estimadas familias, publícase o listado provisional de admitidos e excluidos no fondo libros que se pode observar premendo na seguinte imaxe:

Tamén poden ver as datas de recollida de cheques premendo na opción "leer máis".

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

No DOG 21 de maio de 2018 sae publicada a Orde do 19 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria ou educación especial, para o curso 2018/19.

Esta orde regula, entre outros aspectos, os seguintes:

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 2018/2019