Documentación relacionada coa adaptación á COVID-19 neste curso 2020-2021

PREME NA IMAXE

EN CONSTRUCCIÓN

AbalarMóbil. Como funciona?

No colexio empregamos a aplicación AbalarMóbil para comunicarnos coas familias. Nos seguintes enlaces e videotitoriais tedes máis información sobre todas as funcións que tedes dispoñibles na aplicación.

Pemede aquí para saber como rexistrarvos

Premede aquí para ver a guía completa.

Premede aquí para ver como comunicarvos cos mestres a través do servizo de mensaxería.

PERÍODO DE ADAPTACIÓN DO ALUMNADO DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL CURSO 20/21

Seguindo a normativa (Orde de 20 de xuño de 2019 pola que se aproba o calendario escolar no curso 2019/20 e tendo en conta a Orde de 25 de xuño de 2009, pola que se regula a implantación do segundo ciclo de educación infantil) o período de adaptación queda como segue:

Tendo en conta o protocolo COVID, este ano o período de adaptación prolongarase durante todo o mes de setembro , facendo entrada escalonada e en semanas alternas.

Queda como segue:

AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR: Listaxe definitiva de admitidos e excluídos. Curso 2020-21

LISTAXE

Por motivos legais, non podemos publicar a listaxe nesta páxina web, pero teredes a listaxe no colexio, por se vos fose preciso para a súa consulta.

Senón presentáchedes reclamación despois da publicación da listaxe provisional, a concesión da beca segue sendo a mesma, polo que non tedes ningún cambio.

VALES

Co fin de evitar aglomeracións, a entrega de vales de libro de texto e vales de material escolar farase en secretaría os días 2, 3 e 4 de setembro SOAMENTE á persoa (debidamente identificada co DNI) que solicitou a axuda.  Se tedes fillos en varios niveis podedes collelos no mesmo día.

Como sempre é obrigatorio manter as normas de seguridade: mantendo a distancia e o uso de mascarilla.

1º e 2º EP 2 de setembro
3º e 4º EP 3 de setembro
5º e 6º EP 4 de setembro

Libros de texto 2020-21

Recoméndase non comprar nigún libro de texto ata ter a confirmación do titor/a do alumno/a.

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NEAE PARA O CURSO 2020-2021

Convocadas axudas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo para o este curso 2020-2021.

As solicitudes deberán cumplimentarse mediante un formulario accesible a través deste LINK.

Unha vez cumplimentada a solicitude telemática, deberá imprimir o modelo de solicitude en ficheiro pdf e presentalo coa sinatura de todos os membros computables da familia no centro, así como coa documentación requerida.

Impresos para a actualización de datos. DOCUMENTOS DE INICIO DE CURSO.

ACTUALIZADO!

Todos os anos, ao comezo de curso, enviamos ás familias as seguintes fichas para que actualicen os seus datos.

Recibiredes en papel unha copia desta ficha, pero por se se extravía tamén a podedes descargar desde esta mesma páxina, cubrila e entregala asinada no centro.  Este curso 20/21 deberedes descargar os documentos e devolvelos ao centro debidamente curbertos.