Benvid@s á páxina web da escola pública de Baión

LISTAXE DEFINITIVA DE LIBROS DE TEXTO

Pódese ver a listaxe definitiva de admitidos no fondo solidario de libros de texto pinchando na seguinte imaxe:

LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS - FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Poden ver a publicación do listado pinchando na seguinte imaxe

LISTAS DE LIBROS DE TEXTO

Publícanse as listas de libros de textos para o curso 2017-2018 no documento achegado

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar

No DOG 22 de maio de 2017 sae publicada a Orde do 16 de maio pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan as axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria ou educación especial.

Esta orde regula, entre outros aspectos, os seguintes:

1 Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS. Curso 2017/2018

Publícanse as listaxes definitivas de admitidos e excluídos.

PUBLICACIÓN DAS LISTAS PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS. Curso 2017/2018

Publícanse as listaxes provisionais de admitidos e excluídos.

Non hai alumnado non admitido.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte día ao da súa publicación, ante o consello escolar.

Cambio no número de teléfono do colexio

O pasado mes de xullo produciuse un cambio no número de teléfono do colexio.

O número pasa a ser o 886151898

Publicación da listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido

Publicamos as listaxes definitivas do alumnado admitido por ode de puntuación.

Non hai alumnado non admitido.

Contra a relación definitiva, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura provincial, no prazo dun mes a partir do día seguinte ao da súa publicación (13 de maio de 2016).

Publicación da listaxe provisional do alumnado admitido e non admitido e reclamacións

Á vista das solicitudes de admisión presentadas, publicamos a relación de todo o alumnado admitido por orde de puntuación.

Non hai alumnado non admitido.

Poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación (25 de abril de 2016), ante o consello escolar.

Segunda convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar

No DOG 6 de novembro de 2015 sae publicada a convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria ou educación especial.

Esta segunda convocatoria de axudas para adquirir material escolar está destinada ao alumnado que non puidese acollerse ás axudas reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015, e a aquel que, tendo solicitada a axuda, resultase excluído por unha causa emendable.

Podedes consultar a Orde na seguinte ligazón: