Microrrelatos e micropoesías

Parabéns ao alumnado premiado nos concursos de microrrelatos e micropoesía organizados pola biblioteca. Temos unha gran canteira de escritoras e escritores.

(pincha na imaxe para ver as fotos)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Microrrelatos e micropoesías

Almorzos saudables no Pazo de Vista Real

Hoxe o alumnado de 5º e 6º de primaria están disfrutando no Pazo de Vista Real dun almorzo moi especial, ofrecido polo Obradoiro de Hostaleria "Mar de Santiago".

Álbum: Curso 2023/2024 -> Almorzos saudables

Excursión Parque Arqueolóxico de Campo Lameiro

Aquí tedes as fotos da excursión que fixemos ao parque arqueolóxico de Campo Lameirro.

Pincha na imaxe para acceder á galeria fotográfica.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Campolameiro

Augas de Galicia

O pasado venres, 24 de maio, o alumnado de primaria participou na campaña que está a desenvolver Augas de Galicia de información sobre as medidas de prevención e redución de riscos de asolagamento. Na nosa comarca a área de maior risco está en torno ás ribeiras do río Umia.

Becas ANEAES - Ministerio de Educación

Fondo Solidario de Libros

Visita Josito Porto

Como neste curso no colexio estamos traballando nun proxecto sobre o Cine, este xoves 9 de maio, tivemos o pracer de recibir a visita dun gran actor e músico galego, Josito Porto.

As reporteiras de 6º aproveitaron para facerlle unha entrevista coa que puidemos coñecer máis sobre a súa traxectoria profesional e algúns segredos da gran pantalla.

Moitas grazas a Josito Porto por dedicarnos de forma desinteresada parte do seu valioso tempo.

(pincha na imaxe para ver máis fotos)

(nova na prensa)

Álbum: Curso 2023/2024 -> Josito Porto

Día do Libro

Conmemoramos esta data tan especial, 23 de abril-día do Libro, lucindo unhas preciosas chapas que deseño e elaborou todo o alumnado do centro.

Así de bonitas quedaron!!!