Proxecto do centro

Programa: Cinema con Perspectiva

O noso centro participa no programa da Consellería de Educación  "Cinema con perspectiva".

Hoxe tivo lugar esta actividade que consistiu na proxección de curtametraxes con temática en igualdade de xénero e que ten como obxectivo fomentar entre o alumnado a reflexión sobre o papel da muller na sociedade, a violencia de xénero e as desigualdades. Unha vez concluída a proxección desenvolveuse un coloquio  moderado por Nerea Lores para estimular a capacidade reflexiva e analítica do alumnado sobre os valores e as mensaxes ocultas en materia de igualdade presentes nas filmacións.

Aparellos de cine

Ao longo do mes de marzo realizamos un obradoiro sobre APARELLOS DE CINE. Os rapaces e rapazas descubriron e realizaron algúns dos inventos, xoguetes ópticos, que foron precursores do cinematógrafo. Os axentes da biblioteca foron os monitores que axudaron ao alumnado na realización desta tarefa.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Aparellos de cine

Sigue as pistas e adiviña

Participa no xogo de pistas da biblioteca!!!!

Cada día da semana aparecerá unha nova pista que nos permitirá atopar un obxecto, situación, personaxe ... relacionado co cine.

8 de marzo, Día da Muller

Este ano conmemoramos este día lembrando a mulleres relacionadas co cine. Queremos dar visibilidade a grandes directoras, guionistas e actrices da industria cinematográfica.

"Sestelo, un cole de cine"

Este curso desenvolveremos un proxecto de investigación interdisciplinar sobre o cine.

Entre os obxectivos que nos propoñemos acadar están: levar a cabo un programa formativo en linguaxe audiovisual, visionar e analizar filmes que teñan relación cos elementos curriculares, crear pezas audiovisuas empregando diversas técnicas e introducir ao alumnado na historia do cinema.

Así que LUCES, CÁMARA, ACCIÓN!

Galicia é moito!!!!

Este curso desenvolvimos no centro un proxecto de investigación sobre Galicia, coordinado dende a Biblioteca.

No terceiro trimestre cada curso elaborou un pequeno vídeo sobre a súa investigación.

Pinchando sobre a imaxe podedes velos!!!!

1º e 2º PRIMARIA

3º PRIMARIA

Exposición Personaxes do Entroido Galego

Nestas datas tan festivas o alumnado do centro fixo un proxecto de investigación sobre algunhas das personaxes do Entroido galego. Cada nivel escolleu unha destas figuras e preparou un cartel con información sobre ela (localización, vestimenta, orixe...).

Na entrada do cole expuxemos os resultados destas investigacións e aproveitamos para facer un xogo de preguntas sobre esta celebración. Cada grupiño de nenos/as tiña que resolver as cuestións buscando información a través dos códigos QR dos carteis.  (ver máis fotos)

Caracois

Unha simpática caixiña amarela garda no seu interior cinco libriños para os máis cativos do colexio. Son historias de caracois. Caracol e Caracola descobren reflexados nun charquiño que eles dous son ben bonitos.

Os cinco libros teñen páxinas duras e cores moi vivas. Atoparédelos no recanto da biblioteca dedicado aos máis pequenos, a eses que queremos mimar especialmente porque son os lectores do futuro.

O dinosauro "Dakota"

Recibimos hai días un libro con imaxes espectaculares. Trátase de "Dinomomia" (Macmillan), no que se conta todo sobre as tarefas de excavación e descubrimento dos restos do dinosauro "Dakota". Ademais inclúense datos sobre moitos outros dinosauros. En resumo, un éxito seguro de lectores, ou polo menos de "olladores".

Unha branca de neve espectacular

No andel de novidades da biblioteca podemos atopar esta semana unha edición en castelán do clásico "Blancanieves" dos irmáns Grimm. Trátase dun álbum publicado por Edicións Zeta no que son de salientar as fermosas ilustracións de Pep Montserrat. Un libro para mirar e remirar con calma.

.