Pandeiretas de Nadal

Agradecemos ao alumnado e familias a súa participación na transformación da ilustracion dun instrumento tan tradicional coma a pandeireta nunhas fermosas creacións que decoran os nosos corredores neste Nadal.

(Ver fotos)

Música e evolución

Pablo Carpintero e Rosa Sánchez ofreceron este mércores un recital pedagóxico aos alumnos de terceiro, cuarto, quinto y sexto curso de primaria. Tratouse dunha actividade organizada dende o departamento de música do centro e a secretaría Xeral de Política Lingüística da Xunta de Galicia. O obxectivo deste concerto é difundir e recuperar o patrimonio musical de Galicia.

Pablo explicounos que é a música e que significado tivo e ten dentro da nosa evolución como especie. A charla empregou a analoxía que existe entre a evolución da nosa especie nos últimos catro millóns de anos e o desenvolvemento musical das nenas e os nenos. Esta actividade veu moi a conto co proxecto intedisciplinario que se está levando a cabo no centro este curso sobre Galicia.