A bubela

A Bubela n.º 4

Sae hoxe un novo número do boletín dos alumnos e alumnas de 5.º de Primaria. A principal novidade é o aumento de páxinas a catro. Neste novo número hai información sobre animais, deportes e monumentos do mundo. Tamén se inclúen redaccións e algunha breve entrevista.

A Bubela n.º 3

É unha grande alegría retomar a publicación do boletín informativo A Bubela, o que elaboran os nenos e nenas de terceiro ciclo co profe David. Neste novo número que coincide co Nadal hai artigos de opinión moi interesantes, unha lembranza dos dez anos da catástrofe do Prestige e algunha que outra historia curiosa.

Agardamos corrixir os fallos e mellorar para a publicación do número catro xa no ano 2013.

A Bubela nº. 2

Xa temos aquí o segundo número do boletín dos alumnos de 5º. de Primaria. Destaca na portada a noticia sobre o tsunami de Xapón que cobriu Adriana Bistilleiro. O resto de traballos tamén merecen a pena. Felipe Rivas achéganos os equipos de fútbol máis destacados do Salnés, a nosa comarca. A columna de opinión correu a cargo de Aarón Iglesias. Outras curiosidades naturais completan o boletín.

O vindeiro número está previsto para o día 1 de abril.

A Bubela nº. 1

O 4 de marzo publicamos o primeiro número do noso boletín informativo.

Nace un novo xornal

Os alumnos de 5º de Primaria, xunto co seu titor, organizáronse en consello de redacción ao comezo deste mes de marzo para a publicación periódica dun boletín informativo que leva por nome "A Bubela".

Comezamos con modestia e pouco a pouco. O primeiro número publicado o 4 de marzo só contaba con dúas páxinas pero recollía traballos de todos os redactores e tamén do propio mestre. Pretendemos que a calidade do traballo vaia mellorando e nun principio contamos con sacar un novo número cada quince días, é dicir, venres si e venres non.

Arestora estamos ultimando os detalles do segundo número que tamén publicaremos aquí, na páxina oficial do colexio.

O consello de redacción quedou formado por: David Paz, como coordenador, e Vanesa Andrade, Jesús Baños, Adriana Bistilleiro, Aarón Iglesias, Carolina Muñiz, Kevin Núñez e Felipe Rivas como redactores.