Teatro en inglés

O teatro chegou ao noso cole coas representacións: "The magic machine" e "Out of time".

O noso alumnado pasou un rato moi divertido con estas obras en inglés e ao mesmo tempo practicaron a comprensión oral nesta lingua.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Teatro en inglés

Digitalweek

O alumnado de 6º de primaria, ao logo de toda esta semana, participa no programa Digitalweek, programa de inmersión linguística en lingua inglesa a través de actividades dixitais.

A actividade desenvólvese nun centro residencial de Os Peares (Ourense). Alí practicarán o idioma inglés en contextos comunicativos enfocados á mellora da comunicación oral e contarán con profesorado nativo en lingua inglesa.

Unha gran experiencia para o noso alumnado coa que aprenderán e disfrutarán da compañia dos seus compañeiros e de nenos e nenas doutros centros da comunidade.

SELF LOVE

No CEIP Plurilingüe de Sestelo-Baión querémonos todos un montón!!

PEACE DAY 23

O alumnado de 1º de Educación Primaria fixo este mural en ARTS para o día da paz!! Desexamos que vos guste moito!!

MERRY CHRISTMAS!!

(Fai click na imaxe para poder ver o vídeo do alumnado de 1º de EP)