Animación á lectura

Día do Libro

Conmemoramos esta data tan especial, 23 de abril-día do Libro, lucindo unhas preciosas chapas que deseño e elaborou todo o alumnado do centro.

Así de bonitas quedaron!!!

Recital poético Dula Piñeiro. Día da Poesía

O día 21 de marzo conmemoramos o día da Poesía cun recital poético da obra de Dula Piñeiro.

O alumnado preparou poesías da poeta vilanovesa para ser recitadas nun acto celebrado no vestíbulo do centro.

Madriñas e padriños de lectura

Xa realizamos o sorteo para emparellar @s madriñas/padriños c@s afillad@s de lectura.

Foi o azar quen uniu a unha parella de compañeir@s do centro para compartir lecturas e actividades este curso.

(ver fotos)

Paula Carballeira

A escritora e actriz Paula Carballeira estivo no noso centro para desenvolver un obradoiro de tradición oral.

Paula é unha gran contadora de historias e disfrutamos moito escoitando os seus contos e "historias familiares".

Ao remate asinou  exemplares dos seus libros entre o noso alumnado.

(Pincha na imaxe para ver máis fotos)

Álbum: Curso 2022/2023 -> Paula Carballeira

Concurso de Reviralinguas

Anímate e participa!!!

23 de abril, Día do libro VIVAN OS CONTOS!!!

Os máis cativos e cativas do cole ensínannos os seus contos preferidos.

Día do libro, 23 de abril, Día do Libro LENDO MEDRAMOS

As pequenas e os pequenos de Infantil compartiron portada cos seus contos preferidos.

BOOKFLIX

Para conmemorar o Día do libro e organizado pola equipa da biblioteca, realizamos un "BookFlix". Neste proxecto recolléronse  "Os Top 5", libros máis lidos nos distintos niveis,  "Tendencias", libros máis solicitados na biblioteca e as "Recomendacións" dos lectores e lectoras aos seus compañeiros/as.

O Xardín dos Versos

21 DE MARZO, DÍA MUNDIAL DA POESÍA

O XARDÍN DOS VERSOS

Hoxe conmemoramos o Día da Poesía e ... que mellor que facelo escribindo versos?

Ao final da semana intercambiaremos as poesías escritas polas nenas e nenos do cole.