APERTURA DO CENTRO PARA SOLICITUDE DE MATRÍCULA

NOTICIA IMPORTANTE SOBRE A ADMISIÓN DE ALUMNADO:

Segundo os novos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria de Galicia,  o vindeiro luns, 11 de maio, reanúdase o prazo para solicitudes de admisión (Só para alumnado de novo ingreso)

Recoméndase encarecidamente facer a presentación telemática . Pode facelo AQUÍ. (a partir do luns)

En todo caso, o Colexio volverá abrir a partir de dito día baixo as seguintes condicións:

• O novo prazo de entrega de solicitudes será do 11 ao 18 de maio ambos inclusive.
  • A documentación a presentar será a que se indica neste apartado.
  • O horario de atención será de 10:00 a 13:00 horas, na secretaría do colexio. (Aquelas persoas que xa presentaron a solicitude non teñen que volver a facelo).
  • A presentación de documentación acreditativa do baremo (no seu caso) será ata o 26 de maio. (En caso de dúbida, recoméndase entregala do 11 ao 18 de maio)
  • As listaxes provisionais de alumnado admitido e non admitido publicaranse antes do 8 de xuño.
  • As posibles reclamacións terán lugar do 9 ao 11 de xuño no horario antes indicado, tamén na secretaría.
  • A publicación das listaxes definitivas realizarase antes do 26 de xuño.
  • Por último, a formalización da matrícula será do 1 ao 10 de xullo.

A información e as datas anteriormente descritas atópanse na Resolución da Consellería de Educación do 7 de maio.

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO COLEXIO

1. Só se atenderá unha persoa de cada vez na secretaría.
  2. Deberán seguir as indicacións do conserxe na entrada, e manter distancia de seguridade con outras persoas que se poidan atopar no recinto.

NOTA IMPORTANTE: O colexio abrirá desde o luns 11, e co persoal imprescindible, exclusivamente para atender a este proceso de  admisión de alumnado.

Para o resto de consultas ou trámites, por favor, chamar ao  teléfono 881 880 214 ou escribir  ao correo ceip.sanxose.obreiro@edu.xunta.gal

RESOLUCION DA CONSELLERIA DE EDUCACION DO 7 DE MAIO DE 2020 SOBRE RESTABLECEMENTO DO PROCEDEMENTO DE ADMISION CURSO 2020-21.pdf125.23 KB