O Día do amor e da amizade!

Onte, xoves 14 de febreiro, celebramos no colexio o día de “San Valentín” con diversas actividades . Por unha parte ,os alumnos de 5º e 6º realizaron para a Cooperativa EVEX un mercado gastronómico  “ Batidos de amor” ,no que se degustaron produtos realizados por eles mesmos (paté con produtos do mar, biscoitos variados, madalenas, galletas, bombóns,filloas... e batidos de froitas frescas), todo a prezos moi   asequibles  Organizaron os postos de venda, fixeron o catálogo, colocaron etiquetas e venderon os produtos  , e todo o cole deu boa conta de tan deliciosos e caseiros manxares.

Para este día , os máis pequenos de Educación Infantil, xunto con terceiro e cuarto de EP fixeron “ O faro dos namorados”, mural onde colocaron uns corazóns de cartolina nos que escribiron mensaxes de amor. E para rematar cantaron unha canción  sobre o amor.

Na entrada da Biblioteca colocouse para este día tan especial o “buzón do amor” no que o alumnado podía deixar a súa misiva para quen quixera, anotando o nome do destinatario e o curso.

Para o remate das actividades anteriores , os alumnos de 6º fixeron entrega das cartas aos destinatarios , dando por finalizada unha xornada inesquecible para todos.Por último, queremos amosar o noso agradecemento ás familias, a todo o alumnado participante e ao profesorado pola súa colaboración  e implicación para que todo saíra tan ben . Grazas a todos/as.

Aquí tedes inmortalizados distintos momentos do día.

FELIZ DÍA DO AMOR E DA AMIZADE!!!!!!Beso