Escolares

Peche da escola polo Coronavirus

Seguindo a Resolución do 12 de marzo do 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza pola que se lle da publicidade ao Acordo do Consello da Xunta de Galicia, do 12 de marzo de 2020, polo que se aproba o Protocolo de actuación para o persoal empregado público da Administración da Xunta de Galicia en relación co coronavirus COVID-19 os centros educativos suspenden todo tipo de actividades lectivas e complementarias reguladas en todos os centros de ensino non universitario dende o día 16 de marzo ata o día 29 de marzo do 2020.

O profesorado do Ceip Saco e Arce colgará nesta páxina web as actividades de reforzo para o alumnado de Educación Primaria, que podedes consultar nos seguintes vínculos (facendo click no nome):

QUEDA NA CASA!

#QuedaEnCasa

EDUCACIÓN INFANTIL

4º CURSO     5º CURSO     6º CURSO

INFORMÁTICA - PSICOMOTRICIDADE - MÚSICA

EDUCACIÓN PRIMARIA

1º CURSO     2º CURSO     3º CURSO

4º CURSO     5º CURSO     6º CURSO

EDUCACIÓN FÍSICA

Reto 1º

REFORZO

Finalizando o 2º Trimestre do curso

O día 21 de marzo conmemórase o Día Forestal Mundial e o día 22 de marzo, por decisión da ONU en 1993, conmemórase o Día Mundial da Auga, que neste ano 2018 refírese a calidade da auga, necesaria para a conservación de ecosistemas sans e para o benestar humano.

CON MOTIVO DESTA DATA  NÓS FIXEMOS UNHA PLANTACIÓN DE ÁRBORES NO PATIO DA ESCOLA, ACOMPAÑADOS POR SANTOS E PEPE.

BLOGUESQUÍO: A nosa homenaxe ás árbores

... e para rematar o trimestre, sesión de  "CONTOS SOLIDARIOS"   a cargo do  contacontos galego Anxo Moure.

Contounos como usar a imaxinación para construír un mundo en  harmonía coa natureza .

BLOGUESQUÍO: O PESCADOR DE CONTOS

DISFRUTANDO DA NEVE / 2018

OBRADOIRO 5º e 6º E.P.- 2017

Rachemos co Acoso Escolar

( Subvencionado polo  Concello de Toén)

Os días  28 e 29 de setembro, os alumn@s de 5º e 6º de EP fixeron un obradoiro co que, a través de xogos, pretendeusw   que os nosos  alumn@s comprendas, coñezas e identifiques o acoso escolar e que recoñezan as primeiras sinais desta problemática social, para así fomentar o rexeitamento de ditas actitudes.

En definitiva, o obxectivo xeral do noso obradoiro foi a construción dunha nova orde baseada nunha concepción de Paz Positiva, é dicir, unha sociedade onde non exista ningún tipo de violencia, promovendo a resolución non violenta dos conflitos e a comprensión da diversidade social.

Gracias a Antía M. Abal e Alberto F. Boo pola vosa adicación e ao Concello de Toén por promover esta interesante iniciativa.

As nosas PEGADAS. 16/17

Excursión ao Parque da Cultura Castrexa Lansbrica-2015

ARTE NA ESCOLA. SAÍDA AO MUSEO

«O bodegón oculto. A natureza morta na arte contemporánea galega "

ASISTIMOS AOS OBRADOIROS DE :

«Da natureza ao prato e do prato ao cadro»

Educación infantil e  os cursos de 1º e 2º de Educación Primaria

«Laboratorio de bodegóns»

Os cursos de 3º e 4º de E. Primaria

Proxecto: Arte na Escola

cataventos_09

Revista Cataventos en PDF

Cunha nova edición de Cataventos os alumnos/as convértense en verdadeiros reporteiros.
É a actividade na que mais desenvolven e adquiren un maior coñecemento do uso das novas tecnoloxías: escanean, fotografían, maquetan, debuxan e traballan con imaxes...

O tema da comunicación está moi presente neste nº.

Na contraportada Efrén, está atrapado na rede.

E tamén..

1.- "A Xogar" conto gañador do 1º Concurso "Descubrido unha árbore"
organizado pola Consellería de Medio Rural, os debuxos das árbores dos
alumnos/as de infantil
2.- O noso horto
3.- Contos, receitas, recomendacións literarias
4.- Ramón Piñeiro
5.-
As lendas do Grial

cataventos_08

Cataventos 08 en PDF

Nesta edición da revista Cataventos, destacan:
Algúns dos carteis que realizamos (profes, nais, alumnos/as ) para ilustrar as poesías de Xosé Mª Álvarez Blázquez.

Portada "Descuberta da Terra" Contraportada: Polo Laranxal, Año Pitaño, Imos ao campo, O Merlo Poeta.

A reescritura de contos:
1. De como Carapuchiña se fixo amiga do Lobo.
2. A verdadeira historia da Chicharra e as Formigas
3. Un lobo vexetariano.
4. O País co Des-diante
5. O centenario do himno Galego.
6. As carrilanas
Non aparecen todas as páxinas da revista, co fin de reducir o tamaño do arquivo