ANPA

Equipa directiva da AFA Saco e Arce

A AFA da escola está composta dende o ano 2018 por sete mulleres e nais de  alumn@s que decidiron dar o paso de pertencer a esta equipa, motivadas por crear vínculos próximos, sostén e participación entre toda a comunidade educativa. Facendo así, un pouco máis posible o feito de levar a cabo a idea de que a educación é un proceso transversal e que pertence ao conxunto completo de  alumn@s e as súas familias, mestras/es, persoal de limpeza, cociña, mantemento...

Todas as mulleres da directiva teñen perspectiva en xénero e perseguen atopar recursos que se acheguen a un modelo educativo constructivista, respectuoso, diverso, igualitario e o máis horizontal posible.

Para iso impulsarán a través de distintas ferramentas e canles, dinámicas participativas coas que poder crecer entre todos e todas. Achegando sementes que ofrezan o mellor acompañamento para a evolución das crianzas nun proceso vital tan importante como é a etapa do primario.

A Afa pretende unha comunicación accesible e efectiva a través de distintas vías;

Lista de difusión WhatsApp, Páxina Facebook, Correo Electrónico, Persoalmente sempre que así sexa posible e buzón de suxestións da escola.

Pax. Facebook: Afa Ceip Saco E Arce

Correo: anpaceipsacoearce@hotmail.com

Equipa directiva:

Rebeca Dóminguez Malingre

Iria Loisa Justo Fuentes

Conchi Pérez

Antía Pousa Pérez

Uxía Pérez Vázquez

Lucía Ordóñez Pérez

Vanessa Rodriguez Rellán

AFA

O pasado 23 de setembro de 2014 celebrouse a asemblea xeral extraordinaria que elixiu aos novos membros da ANPA:

Presidenta: Estefanía Atanes.

Vicepresidenta: Cristina Arias.

Secretaria: Patricia Rivero.

Tesoureira: Beatriz Vila.

Vogal: Laura Rey.

Ao inicio do curso 2015/2016 Laura Rey, deixa o posto de vogal por non dispor de tempo para adicar a asociación como membro da Xunta Directiva.

Confiando na vosa colaboración podedes enviarnos as vosas suxestións á nosa dirección de correo electrónico:

anpaceipsacoearce@hotmail.com

Tamén podedes encontrarnos en facebook: Anpa Ceip Saco e Arce