Saltar navegación.

Iniciar sesión: Acceso

Entra no blog e goza dos novos contidos:

DATOS DO CENTRO

CEIP "Saco e Arce"/ Toén

A Verea s/nº_ 32930 Toén - Ourense

Teléfono/Fax : 988685096

E- mail : ceip.saco.arce@edu.xunta.es

Web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsacoarce

Libros de texto 2018/2019

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR. CURSO ESCOLAR 2018/2019

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO LIBROS

LISTADO FONDO LIBROS

No DOG do 21 de maio de 2018 saiu publicada a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e ESO.

2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Primaria. Para rendas per cápita do ano 2016 inferiores a 9.000 €.

3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º 4º, 5º e 6º  Primaria e ESO.  Para rendas per cápita do ano 2016 inferiores a 5.400 €.

Descargar impreso de solicitude

Tramitación telemática

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro .

Prazo de presentación das solicitudes: ata 22 de xuño

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) neste curso 17/18.

Acceso ao DOG

Romaría das Letras Galegas 2018

Bloguesquío. No ano 2013 fixemos a nosa primeira Romaría das Letras.

Parece que  foi onte, pero xa é o noso sexto ano e... os rapaces seguen sorprendéndonos. As actuacións, os bailes e mesmo o vestiario son cada vez máis elaborados.

Preme: Vídeos das actuacións por cursos

O  mércores, día 16 de Maio, a partir das 11:00h,  celebraremos a tradicional “Romaría das Letras Galegas” , na que haberá música, baile e teatro para tod@s,e como xa é costume no noso centro viremos tod@s vestidos acorde coa festa.

Estades tod@s convidad@s e sería bo que acudirades vestidos de xeito tradicional.

Despois tod@s compartiremos uns pinchos e uns doces. Agardamos a vosa participación.

Todas as familias que desexen levar aos seus fillos antes , deberán avisar ao titor/a  e       asinar no rexistro de  saídas.

O CLAUSTRO DO CEIP SACO E ARCE

MAIOS 2018

Xa chegou o maio

ao cole de Toén.

Fixemos estes maios,

mira ti que ben.

MAIOS 2018

PATRULLA VERDE

Día de la EF en la calle

O próximo día 25 de abril o noso centro vai participar no día da educación física na rúa. Animamos a todas as familias do centro a participar!!!!

PROGRAMA DA ACTIVIDADE

NOVAS CURSO 2017/18 - ADMISIÓN ALUMNADO

ADMISIÓN DE ALUMNADO E RESERVA DE PRAZA

EN CENTROS PÚBLICOS EN GALICIA PARA O CURSO 2018/19

NORMATIVA REGULADORA DO PROCESO DE ADMISIÓN

E MANUAIS PARA AS FAMILIAS

Solicitude de admisión / alumnado nova incorporación ao colexio

Alumnado de segundo ciclo de Educación Infantil (3 anos /4ºde E.Infantil)

Alumnado de E. Primaria de nova incorporación ao Centro

PRAZO DO 1 ao 20 DE MARZO

Presentarase neste  centro o formulario de solicitude, que se facilitará na secretaría e tamén está dispoñible na páxina web da Consellería de Educación Descargar: (Anexo II)

A solicitude de admisión poderase realizar tamén por internet na aplicación informática "admisión de alumnado":https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

Formalización de matrícula en E. Infantil e E.Primaria

Prazo do 20 ao 30 de XUÑO

Cubrirase o formulario Anexo I que se pode descargar da páxina web da Consellería de Educación ou solicitar na secretaría do centro.

XORNADA PORTAS ABERTAS

ESCOLARIZACIÓN 2018/19

Comunicamos que o próximo día 1 de marzo ás 11.00 da mañá realizarase unha

XORNADA DE PORTAS ABERTAS.

PODERÁN ASISTIR TODAS AQUELAS PERSOAS QUE ESTEAN INTERESADAS NA ESCOLARIZACIÓN NESTE CENTRO.

HORARIO DE ATENCIÓN NA SECRETARÍA DO CENTRO EDUCATIVO

Horario Dirección

Luns, mércores e venres de 09:45  a 10: 30 h.

H. Secretaría:

Xoves e venres de 10:35 a 11:15