Saltar navegación.

Iniciar sesión: Acceso

Entra no blog e goza dos novos contidos:

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Aberto o prazo para pedir axudas para comprar libros de texto ou acceder ao fondo solidario

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18

Prazo para presentar solicitudes

•  O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día 23 de maio e rematará o día 23 de xuño de 2017.

Orde do 16 de maio de 2017

Solicitude (Anexo I)

LETRAS GALEGAS 2017

Resultado de imagen de letras galegas 2017

CARTEL DAS ACTUACIÓNS DO FESTIVAL

vindeiro martes, día 16 de Maio, a partir das 11:00h,  celebraremos a tradicional Romaría das Letras Galegas , na que haberá música, baile e teatro para tod@s,e como xa é costume no noso centro viremos tod@s vestidos acorde coa festa.

Estades tod@s convidad@s e sería bo que acudirades vestidos de forma tradicional.

Despois tod@s compartiremos uns pinchos e uns doces. Agardamos a vosa participación.

A escola permanecerá aberta ata as catro, funcionando os autobuses con normalidade. Todas as familias que desexen levar aos seus fillos antes , deberán avisar ao titor/a  e asinar no rexistro de saídas.

#RosalíaTe

O 24 de febreiro homenaxeamos a Rosalía de Castro.

Este ano, como coincidía coa celebración do Entroido, adiantámonos uns día e celebrámolo o día 20.

Achegámonos ao Centro de Día de Toén  para compartir poemas, cantigas e xogos cos nosos maiores.

RosaliaTe - Actividade proposta pola AELG

Rosalíados - ...  Bloguesquío

Códigos QR - Has de cantar - Non che teño medo moucho

Entroido 2017

Aí o vén, o Entroido xa está chamando á porta!

Os nosos disfraces, as nosas comedias e cancións xirarán en torno ao tema do proxecto TOLOS POLA CIENCIA

Durante a semana cumpriremos os mandados de Efrén, a nosa mascota. Aquí vos deixo os Mandadiños para que vaiades tomando nota

Luns, 20 de febreiro  Martes, 21 de febreiro
Mércores 22 Xoves 23

O Venres, 24 de febreiro, será a festa grande:

Desfile de Entroido ás 14:30.

Actuacións - cancións, bailes e comedias

Contamos coa participación da comparsa A TUNA da Universidade de Ciencias do Centro de Día.

Animámosvos a todos/as a que disfrutedes con nós, Vide disfrazados/as!!!!

Galería de imaxes

Escolarización 2017 / Admisión alumnado// Xornada de portas abertas

Aberto o prazo de solicitude de admisión: do 1 ao 20 de marzo de 2017.

Para as familias:

*Poden cubrir o formulario de admisión a través do menú Solicitudes - Admisión - Crear solicitude de admisión. Feito iso poden optar por:

• Imprimir dito formulario e achegalo ao centro educativo que escollan para o seu fillo ou filla en primeiro lugar.
  • Se dispoñen de certificado dixital, presentalo en Sede Electrónica a través da aplicación.

*Nembargantes, para quen o queira cubrir a man o formulario, pódeno descargar a través da seguinte ligazón e entregalo no centro educativo:

PREME: ENLACE Á INFORMACIÓN NA NOSA WEB

Información escolarización curso 17/ 18

• ·        PROCESO DE RESERVA   DE PRAZA : DO 1 AO 20 DE MARZO
  • ·        EXPOSICIÓN DO LISTADO PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS: 24 DE MARZO
  • ·        PRAZO DE RECLAMACIÓN DO 25/04  Ó  02/05.
  • ·        EXPOSICIÓN DE LISTAS DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS: 12 DE MAIO.
  • ·    PERÍODO DE MATRÍCUAL DO 20 Ó 30 DE XUÑO.

Entrega de premios do I Concurso Muller e Nena na Ciencia

O sábado, 11 de febreiro, no Salón de Graos do edificio Politécnico do Campus de Ourense tivo lugar a entrega de premios do I Concurso de debuxo e redacción do Día Internacional da Muller e a Nena na Ciencia

Lúa Domínguez Grande– 2º premio, co  debuxo “Jane Goodall, unha defensora dos animais”.

José Vidal González Gómez – 2º premio, coa redacción “Segue o rastro dos teus ancestros con Rebecca L. Cann”.

Sofía González Iglesias – 3º premio, coa redacción “Elena García e os robots camiñantes”.

Presencia do evento nos medios de comunicación

"Exemplo de muller científica para os investigadores do futuro. A  experta Verónica Salgueiriño falou sobre nanociencia aos nenos/as premiados no concurso". A Voz de Galicia

"Princesa non, mellor científica. O campus de Ourense celebrou cun concurso o Día da Muller e a Nena na Ciencia" Faro de Vigo/Redacción de Ourense

O acto comezou cunha conferencia sobre nanotecnoloxía da man da investigadora galega Verónica Salgueiriño. A continuación, o vicerreitor do campus de Ourense da Universidade de Vigo, Virxilio Rodríguez xunto coa investigadora entregaron os premios aos gañadores- un diploma, un libro sobre unha científica e un lapis de memoria- xa para rematar animaron aos gañadores a cursar grados de ciencias no Campus de Ourense.

Para ler máis. Souto dos Laretas - Bloguesquío

Tecendo a paz

Entre todos e todas quixemos tecer unha grande rede de desexos e compromisos para reivindicar na escola  a resolución non violenta dos conflictos . Cada neno/a debuxou o seu autorretrato e escribiu o seu compromiso persoal.

Tecendo a paz

Sons de Paz. Musical

Co Himno á alegría e "Rock sen guerra"

Recitado de poemas: O nenos e nenas de 2º recitaron un poema que eles mesmos escribiron.

Unímonos aos valentes. Iniciativa Mediaset Se buscan valientes (El Langui), Rap contra o abuso na escola. Sumámonos a esta iniciativa  facendo nosa a canción que tan famosa se fixo estes días para cantala o día da PAZ.

Frea a violencia, respecta e tolera