Saltar navegación.

Iniciar sesión: Acceso

Eleccións Consello Escolar 2018/2019

Entra no blog e goza dos novos contidos:

DATOS DO CENTRO

CEIP "Saco e Arce"/ Toén

A Verea s/nº_ 32930 Toén - Ourense

Teléfono/Fax : 988685096

E- mail : ceip.saco.arce@edu.xunta.es

Web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsacoarce

Comezamos o curso con...UnHa FeeeeStA!!!

Libros de texto 2018/2019

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR. CURSO ESCOLAR 2018/2019

RESOLUCIÓN DEFINITIVA FONDO LIBROS

LISTADO FONDO LIBROS

No DOG do 21 de maio de 2018 saiu publicada a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

1. FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria e ESO.

2. AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO: Destinado ao alumnado de 1º e 2º de Primaria. Para rendas per cápita do ano 2016 inferiores a 9.000 €.

3. AXUDAS PARA MATERIAL ESCOLAR: Destinado ao alumnado de 1º, 2º, 3º 4º, 5º e 6º  Primaria e ESO.  Para rendas per cápita do ano 2016 inferiores a 5.400 €.

Descargar impreso de solicitude

Tramitación telemática

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro .

Prazo de presentación das solicitudes: ata 22 de xuño

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) neste curso 17/18.

Acceso ao DOG

Romaría das Letras Galegas 2018

Bloguesquío. No ano 2013 fixemos a nosa primeira Romaría das Letras.

Parece que  foi onte, pero xa é o noso sexto ano e... os rapaces seguen sorprendéndonos. As actuacións, os bailes e mesmo o vestiario son cada vez máis elaborados.

Preme: Vídeos das actuacións por cursos

O  mércores, día 16 de Maio, a partir das 11:00h,  celebraremos a tradicional “Romaría das Letras Galegas” , na que haberá música, baile e teatro para tod@s,e como xa é costume no noso centro viremos tod@s vestidos acorde coa festa.

Estades tod@s convidad@s e sería bo que acudirades vestidos de xeito tradicional.

Despois tod@s compartiremos uns pinchos e uns doces. Agardamos a vosa participación.

Todas as familias que desexen levar aos seus fillos antes , deberán avisar ao titor/a  e       asinar no rexistro de  saídas.

O CLAUSTRO DO CEIP SACO E ARCE

MAIOS 2018