Guía inicio do curso 19/20

Benvidas-os ao novo curso escolar

2019-2020!!!!

Portada

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR. CURSO ESCOLAR 2019/2020

• RESOLUCIÓN PROVISIONAL FONDO LIBROS E MATERIAL.

VALES DE MATERIAL (PARA TODA PRIMARIA)E LIBROS        (1º E 2º).

FONDO DE LIBROS DE 3º A 6º DE PRIMARIA.

RELACIÓN LIBROS DE TEXTO 2019-2020

No DOG do 20 de maio de 2019 saiu publicada a Orde do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2019/20.

O prazo para presentar as solicitudes, -por vía telemática, nos propios centros docentes ou nos rexistros oficiais-, rematará o 21 de xuño

-O alumnado de 1º e 2º de Primaria poderá acollerse ás axudas á compra de libros, que van entre os 90 e os 170 euros en función da renda
-No caso do alumnado matriculado en educación especial, mantense unha axuda de 250 euros independentemente da renda
-O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria poderán acollerse ao Fondo Solidario de Libros, cuxos manuais se asignan por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar
-Ademais, no caso de rendas inferiores aos 5.400 euros per cápita, o alumnado poderá recibir vales de 50 euros para adquisición de material escolar

Descargar impreso de solicitude

Tramitación telemática

Documentación que acompañará a solicitude

Nesta convocatoria presentarase unha única solicitude para todos os irmáns matriculados no mesmo centro .

Prazo de presentación das solicitudes: ata 21 de xuño

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (3º, 4º, 5º e 6º de Primaria) neste curso 18/19.

Acceso ao DOG

Admisión de alumnado 2019-2020

PRAZOS DA ADMISIÓN:

PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES.

- 1 ao 15 de febreiro, reserva de praza nun centro de adscrición

para alumnado que cambia de etapa (anexo I).

- 1 ao 20 de marzo, presentación das solicitudes de admisión

(anexo II) ou ben a través da aplicación « admisionalumnado».

ENTREGA DA DOCUMENTACIÓN XUSTIFICATIVA DOS CRITERIOS DE BAREMACIÓN.

- 23 de marzo ao 9 de abril, presentación dá documentación

xustificativa dos criterios de baremo (só centros que teñan que

baremar).

- 24 de abril, publicación das listas provisionais de solicitudes

admitidas e non admitidas.

- 25 de abril ao 3 de maio, prazo de reclamacións.

- 14 de maio, publicación da lista definitiva de admitidos e non

admitidos.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA.

- Infantil/Primaria do 20 ao 30 de xuño.

Documentación que se debe achegar:

Anexo III-1

Fotocopia DNI da nai, pai e alumno.

Fotocopia da tarxeta da S.S. do alumno.

Certificado médico do alumno.

Fotocopia do libro de familia (folla no que está asentado o alumno).

Comedor e transporte 19-20

NÓS TAMÉN CREAMOS

Nós tamén creamos 2019

PROXECTO DE TRABALLO

Curtametraxe audiovisual coa técnica do Stop Motion

"Nós tamén creamos!" é un programa de promoción da adquisición, do uso e da valoración da lingua galega na aula por medio da creatividade e da incorporación das tecnoloxías da información e da comunicación ás aulas.

Do conto á curta. A dinamización do galego a través da creación audiovisual.

PROXECTO COLABORATIVO DOS ALUMNOS/AS DE E. INFANTIL

CURTAMETRAXE : CANTAS PINGAS NA CIDADE

Proxecto colaborativo dos alumnos/as de 2º, 3º e 4º

de E. PRIMARIA

CURTA: MARUXA

Making off da elaboración das curtas

CÓMO SE FIXERON?

E. INFANTIL

E. PRIMARIA: 2º,3º e 4º

DATOS DO CENTRO

CEIP Saco e Arce. Toén

A Verea s/n 32930 Toén - Ourense

Teléfono : 988685096

E- mail : ceip.saco.arce@edu.xunta.es

Web: http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipsacoarce

Concurso da ONCE

A 35 Edición do Concurso Escolar ONCE é un programa de sensibilización educativa organizado pola ONCE e a súa Fundación, que axuda a fomentar valores como a solidariedade e o pensamento crítico, o papel activo do alumnado e o traballo colaborativo, para conseguir igualdade de oportunidades para todas as persoas.

Este ano o alumnado de terceiro e de sexto de primaria, acompañados polas nosas respectivas titoras, embarcámonos no proxecto concurso que este ano a ONCE ofrecía baixo o lema: “Por un recreo inclusivo, polo meu e por todos os meus compañeiros”. Ao longo de varias sesións tratamos o tema da discapacidade achegando ao noso alumnado a esta realidade.

Visionamos unha curta sobre a vida diaria dos nenos e nenas discapacitadas nun centro escolar cheo de barreiras para eles/as. Analizamos por equipos o noso patio, detectando barreiras e propoñendo modificacións para que todos/as podamos xogar. E como tarefa final creamos o noso patio inclusivo ideal. Representámolo nun cartel que será valorado por un xurado .

Portas abertas 2019