Saltar navegación.

Iniciar sesión: Acceso

Entra no blog e goza dos novos contidos:

UN SAMAÍN DE ALUCINE

Imaxe relacionada

Se queredes ver todo o que fixemos, picade AQUÍ:  SAMAÍN DE ALUCINE

CREANDO CONCIENCIA MEDIOAMBIENTAL

Este é o resultado do  traballo de todas as nenas e nenos do cole  en contra dos incendios forestais. Nós tamén nos unimos ao berro de toda Galicia:

LUME, NUNCA MAIS

EL ESCARABAJO VERDE. TVE2

LA ECONOMIA DEL FUEGO

EDUCACIÓN AMBIENTAL

O DÍA 22 DE SETEMBRO  NA TVE2 , SAIU O PROGRAMA QUE GRAVARON NA NOSA ESCOLA. Os alumn@s saen a partires do minuto 24 (+ ou -).

Con C de CINE

ENLACEProxecto Documental curso 2017/18:

Con C de CINE

Todos os anos, dende a Biblioteca Escolar, proponse un Proxecto Documental  no que participa todo o centro.

É a mellor maneira de que @s alumn@s aprendan a investigar, a empregar as novas tecnoloxías  e a reelaborar a información obtida. ESTE CURSO O PROXECTO VAI SOBRE O CINE. MÁIS INFORMACIÓN NO BLOGUESQUÍO.

NOVAS CURSO 2017/ 2018

Resultado de imaxes para calendario escolar 2017/18 GALICIAINFORMACIÓN CALENDARIO ESCOLAR CURSO 2017 / 18

LISTAXE LIBROS DE TEXTO 2017/18

Resultado de imaxes para libros gif

•  NOTA INFORMATIVA:  A RECOLLIDA DOS VALES DOS LIBROS DE 1º E 2º DE E.P. E DOS VALES DE MATERIAL DE E. PRIMARIA PODERÁ FACERSE NA SECRETARÍA DO CENTRO NAS SEGUINTES DATAS:

• Datas recollida: Mércores 12  , xoves 13 , luns 17, martes 18 , mércores 19 e xoves 20 de xullo  ou durante o mes de setembro.

Enlace : LISTAXE LIBROS DE TEXTO

Curso: 2017/18

• A lista de libros (Cursos : 1º e 2º) e material escolar será entregado polos titores na 1º semana de setembro. A lista de libros  pódese consultar na nosa web ou no taboleiro do centro.

• Lote de libros ou libros en préstamo (Cursos: 3º,4º, 5º e 6º) e material escolar será entregado polos titores na 1º semana de setembro.

Boas   vacacións para tod@s

O CLAUSTRO DE MESTRES

NORMATIVACONVOCATORIA AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Revista Cataventos

Sae un novo nº da Revista Escolar Cataventos

Portada-> Lúa de 6º curso. Temática: Importancia das mulleres na ciencia.

Contraportada ->  Candela, Gabriel, Joel e Sofía, alumnos/as de 5º e 6º. Temática:  robótica.

Como este ano o tema do proxecto documental é “Investigando: tolos pola ciencia”, escribimos noticias que detallan numerosas experiencias e  investigacións relativas á astronomía, á química, á física, á arqueoloxía, á zooloxía, á robótica e ao desenvolvemento sostible que son as ramas da ciencia que representa cada clase.

LIBROS DE TEXTO

AXUDAS PARA ADQUIRIR LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR

Aberto o prazo para pedir axudas para comprar libros de texto ou acceder ao fondo solidario

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para libros de texto e material escolar.

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18

Prazo para presentar solicitudes

•  O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día 23 de maio e rematará o día 23 de xuño de 2017.

Orde do 16 de maio de 2017

Solicitude (Anexo I)

LETRAS GALEGAS 2017

Resultado de imagen de letras galegas 2017

CARTEL DAS ACTUACIÓNS DO FESTIVAL

vindeiro martes, día 16 de Maio, a partir das 11:00h,  celebraremos a tradicional Romaría das Letras Galegas , na que haberá música, baile e teatro para tod@s,e como xa é costume no noso centro viremos tod@s vestidos acorde coa festa.

Estades tod@s convidad@s e sería bo que acudirades vestidos de forma tradicional.

Despois tod@s compartiremos uns pinchos e uns doces. Agardamos a vosa participación.

A escola permanecerá aberta ata as catro, funcionando os autobuses con normalidade. Todas as familias que desexen levar aos seus fillos antes , deberán avisar ao titor/a  e asinar no rexistro de saídas.

#RosalíaTe

O 24 de febreiro homenaxeamos a Rosalía de Castro.

Este ano, como coincidía coa celebración do Entroido, adiantámonos uns día e celebrámolo o día 20.

Achegámonos ao Centro de Día de Toén  para compartir poemas, cantigas e xogos cos nosos maiores.

RosaliaTe - Actividade proposta pola AELG

Rosalíados - ...  Bloguesquío