INFORMACIÓN MADRUGADORES

SERVIZO DISPOÑIBLE DENDE O LUNS 5 DE OUTUBRO  2020.

CONSIDERAMOS QUE É UN SERVIZO IMPORTANTE PARA MOITAS FAMILIAS , PARA ASI PODER CONCILIAR VIDA LABORAL E FAMILIAR, PODENDO USALO DE XEITO HABITUAL OU ESPORÁDICO; E PODENDO DARSE DE ALTA O LONGO DE TODO O CURSO.

MENSUALIDAD : 10 EUROS.

ESPORÁDICOS : 4 EUROS SOCIOS.

4.5 EUROS GENERAL.

HORARIO : LUNS A VENRES 7:30H  A  9:30H.

* ADXÚNTASE PROTOCOLO E REALIZACIÓN DO MESMO.

CALQUERA DÚBIDA : anpaceipsacoearce@hotmail.com ou 671246799/697621272

BENVIDOS O NOVO CURSO 2020/2021

Estimadas Familias:

Queremos darvos a benvida ao presente curso escolar 2020/2021 , un curso que se presenta cheo de medos e incertezas.

A situación sanitaria fai que moitos dos nosos cometidos se vexan limitados ou directamente non teñan cabida tal e como se plantexaban ata agora.

Estamos estudando o xeito de realizar algunha actividade extraescolar," deporte de non contacto",por suposto , e  levando a cabo negociacións con empresas que garanten estes servicios cos respectivos protocolos que a ley esixe.Se algunha actividade é factible, informarémolo.

A pesar de todas estas dificultades, seguiremos traballando en iniciativas que supoñan unha mellora na calidade do ensino das nosas fillas e fillos, colaborando co centro e coas familias no que sexa preciso, presionando ás administracións para manter e mellorar os servizos do noso centro, e sumándonos a todas as iniciativas que esixan unha escola pública, gratuíta e segura para tod@s.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 17 - 18

Informamos das actividades extraescolares programadas para este curso 2017 - 2018 a partires do vindeiro Luns 2 de outubro:

Fútbol: Luns de 16.00 a 17.00

Danza creativa: Martes de 16.00 a 17.00

Break Dance: Mércores de 16.00 a 17.00

Xadrez: Xoves de 16.00 a 17.00

Inglés: Venres de 16.00 a 17.00

Natación: Martes e/ou Xoves de 17.15 a 18.00

Resultado de imagen de actividades extraescolares

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 17 - 18

Preparadas para a volta á escola??

Lembrámosvos que as actividades extraescolares ofertadas pola ANPA comezarán no mes de Outubro.

No mes de setembro recibiredes unha nota co fin de que tramitedes a inscrición na/s actividades.

Moitas de vós participástedes na enquisa enviada no mes de xuño sobre as preferencias das vosas fillas/os (grazas por colaborar Guiño) e dende a ANPA estáse tratando de dar resposta cunha oferta de actividades baseada nas predileccións suxeridas polas familias.

Resultado de imagen de ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2016-2017

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES OFERTADAS POLA ANPA CURSO 2016/2017

Teatro.

Actividades para nenas e nenos de educación infantil e primaria.

De 16 a 17 hras os luns.

Imparte Tics Espazo Artístico e Creativo

Danza Creativa

Actividades para nenas e nenos de educación infantil e primaria.

De 16 a 17 hras os martes

Imparte Tics Espazo Artístico e Creativo

Actividades para nenas e nenos de primaria

De 16 a 17 os mércores

Imparte Natalia Gómez Pascual

Lembrade que tedes que asinar a autorización para que ese día non empreguen o autobús escolar de volta á casa.

Calquera suxestión podedes escribirnos a través do correo ou facebook.

IMOS A PAZOLANDIA

O vindeiro luns 28 de decembro, vémonos en Pazolandia ás 10.45hras para gozar dunha xornada de xogos en familia e cos compis do cole Risa

Lembramos que na actividade poden participar tamén as/os irmáns de tódalas nenas e nenos.

Rogamos puntualidade, as entradas entregaranse ese mesmo día na entrada de Pazolandia.

ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES CURSO 2015 - 2016

A actividade de inglés queda anulada.

Para calquera dúbida ou aclaración podedes poñervos en contacto, e responderemos encantadas as vosas aportacións, suxestións ou dúbidas.

O vindeiro venres 2 de Outubro, comezan as actividades extraescolares, lembrámosvos os horarios e prezos das mesmas:

Patinaxe: os luns de 16 a 17 hras. Custe: 10€/mes. Monitora: Carolina

Inglés nativo: os mércores de 16 a 17hras. Custe: 13€/mes.Monitora: Angelica

Rugby: os venres de 16 a 17.30hras. Custe: 10€/mes. Monitor: Marcos

Lembrade que si queredes inscribirvos nalgunha destas actividades que xa teñen grupo feito, podedes facelo Guiño.

Para as actividades de fútbol e natación, non se reuniron o número sufiente de nenas e nenos para levar a cabo a actividade.

Para calquera dúbida podedes poñervos en contacto con nós.

Bo comezo de curso para todas e todos Risa

ACTIVIDADES 2012 - 2013

AS ACTIVIDADES QUE FINALMENTE SE VAN A DESENRROLAR NO CURSO 12-13 SON

FUTBOL  xoves de 16.00 a 17.00   IMPARTE CLUB SDC ARRABALDO

PATINAXE  mercores de 16.00 a 17.00

ESTAMOS MIRANDO A POSIBILIDADE DE FACER UNHA ACTIVIDADE DE DANZA CREATIVA IMPARTIDA POR Patricia VARELA, TEN UNHA ACADEMIA DE BAILE NA RÚA CORUÑA   C.C. POSIO.

SI QUEREDES PARTICIPAR EN ALGUNHA DESTAS ACTIVIDADES  DEVOLVEDE CUBERTO O IMPRESO QUE VOS FAREMOS CHEGAR O ANTES POSIBLE

GARDERÍA 2012-2013

BENVIDOS O CURSO  12-13

O SERVIZO DE GARDERÍA EMPEZARÁ O  PRIMERO DÍA, MERCORES 12, AS 07.30 HORAS ATA O COMENZO DAS CLASES.

O CUSTE SERÁ DE 22 EUROS MES E COBRARASE TODO O CURSO EN DÚAS VECES.

O Piripipí

Na actividade de Musicoterapia aprendemos esta canción: