Distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria

Distribución de máscaras entre o alumnado matriculado en educación primaria.

- Non terá que presentar solicitude o alumnado que fose beneficiario da axuda para adquirir material escolar no curso 20-21.

- Deberán presentar solicitude as familias que non presentaron solicitude ou resultou excluída.

- Prazo ata o 23 de novembro.

- Listaxe provisional admitidos  //  excluidos

- Listaxe definitivo

Portas abertas 2020

FONDO DE LIBROS E AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL ESCOLAR. CURSO ESCOLAR 2020/2021

Na ORDE do 12 de maio de 2020 regúlase a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2020/21.

BENEFICIARIAS

Aquelas familias con alumnado matriculado en centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia sostidos con fondos públicos nas modalidades de gratuidade solidaria que se relacionan a seguir:

a) Fondo solidario de libros de texto do alumnado matriculado en 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria (EP), e en 1º, 2º, 3º e 4º de ensinanza secundaria obrigatoria (ESO). No noso centro non entraría o alumnado de 5º e 6º por traballar na plataforma E-DIXGAL con libros electrónicos.

b) Axudas para adquirir libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en 1º e 2º de EP, e en educación especial (EE), así como as axudas que pode recibir o alumnado incluído na disposición adicional primeira da orde.

c) Axudas para material escolar destinadas ao alumnado matriculado en E.Primaria, ESO e EE.

PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Pregamos que de ser posible se faga de xeito telemático. De non ser posible, pódese presentar na secretaría do centro cuberta e asinada. Adxuntarase xunto coa solicitude unha copia do libro de familia.

• Solicitude: Enlace ao documento.
  • De xeito telemático: Enlace á web
  • De xeito presencial: Para iso deberán chamar ao teléfono (10 a 13 H.) 988 68 50 96 para concertar unha cita.

Recorden que deben acodir ao centro con máscara hixiénica e respectar a distancia de seguridade e as indicacións do persoal do centro para garantir a seguridada de todas as persoas.

DATOS ECONÓMICOS:

Renda percápita correspondente ao exercicio fiscal do ano 2018.

Sumaranse as casillas 435+460  da renda da unidade familiar e dividirase entre o número de membros computables.

PRAZO DE PRESENTACION DAS SOLICITUDES

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 19 de xuño de 2020.

Para ser beneficiario do fondo é das axudas para libros de texto e material escolar é condición INDISPENSABLE, DEVOLVER OS LIBROS DE TEXTO RECIBIDOS DO FONDO SOLIDARIO (3º, 4º, e 6º de Primaria) neste curso 19/20.

O centro establecerá unhas datas no mes de xuño para devolver os libros.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2020/21

Na primeira semana de xullo publicaremos no tabolerio do centro a listaxe provisional. Comunicaremos nesta web e por medio de Whatsapp a data de publicación.

Prazo de reclamación: dous días posteriores á publicación.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DO FONDO DE LIBROS 2020/21

No mes de xullo, tres días despois da listaxe provisional, publicaremos no tabolerio do centro a listaxe definitiva.

Os libros serán entregados ao alumnado o 1º día de clase do curso 2020/2021. Os libros non adxudicados deberán ser mercados polas persoas interesadas.

Nos seguintes documentos pdf poderedes descargar a lista de libros para o curso 2020/2021.

Relación de libros de texto para o curso 2020/2021

Relación de material para a aula para o curso 2020/2021. (primeira semana de setembro)

Acceso ao DOG

DATOS DO CENTRO